Er så ked af det, alt er bare gået i vasken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Ryberg

Caroline86 skriver:

jeg er sikker på den bliver god

En kage lavet med så meget kærlighed bliver meget sjældent dårlig

ihh.. jeg er vidst lidt følelsesladet nu.. det var sødt sagt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Caroline86

KittyGirl skriver:

ihh.. jeg er vidst lidt følelsesladet nu.. det var sødt sagt...

se så at få lidt velfortjent søvn

Anmeld

6. maj 2011

Chamomile

Åh, hvor frustrerende. Håber at alt løser sig, og stort tillykke med hans fødselsdag i morgen. Er sikker på, at I nok skal få en skøn dag. Knus

Anmeld

7. maj 2011

Augusta11

Kan på den ene side godt forstå din frustration.

Og på den anden side skal vi minde os selv om ikke at blive ofre for vores egen glansbilleder, at skifte kurs når noget går galt og lære at grine af det hele. For det eneste vigtige er, at ungen bliver 1 år, at se ham være glad og dele dagen med familie og venner samt være udsovet og glad selv.

Det er da super irriterende, at lagkagebundene falder sammen, glasuren ikke virker osv., især efter alt det arbejde. Men nå, grin af det, køb nogle færdiglavede lagkagebunde, få mormor til at tage resten af sin rulle gavepapir med, og få en god nats søvn, så er man klar til at nyde dagen og skal ikke også bebrejde sig selv, at man er træt og uoplagt også.

Kan jo også ske, at det er ungen, der er på tværs lige netop den dag, og så krakelerer glansbilledet alligevel, uden at man har indflydelse på det.

Håber I får en dejlig dag.

Anmeld

7. maj 2011

K&S

STORT TILLYKKE MED LASSE - HA´ EN RIGTIG DEJLIG DAG

Jeg er sikker på, at Lasse og alle hans gæster får en skøn dag (også selvom lagkagebundene er købte )...! Jeg kan sagtens følge dig i at du gerne vil gøre det hele perfekt, men det kan vi altså ikke altid og så må vi glæde os over andre ting  og du kan glæde dig over at "i dag er det Lasses fødselsdag hurra hurra hurra"  NYD DAGEN...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.