Er så ked af det, alt er bare gået i vasken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Ryberg

bullerbassen skriver:

Sender lige en krammer åh hvor typisk alt går i fisk når man mindst har brug for det.

Er sikker på I får en super dag imorgen alligevel ..

STORT tillykke med ham

Tak skal du have.... og undskyld jeg ikke har svaret tilbage på din pb... jeg er temmelig hængt op....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ryberg

gravid20 skriver:

Tillykke med ham, 

er sikker på at knægten er ligeglad med alt det, gå i seng og stå op i morgen og få evt. nogen til at komme og hjælpe dig med det hele 

kan vel altid få lasse til at hjælpe mig... ?

Har ikke rigtig nogen der kan hjælpe mig..

Anmeld

6. maj 2011

ekzunz

jeg tror du skal gå i seng og få en god nats søvn, og stå så tidligt op i morgen og se på det hele med friske øjne.

Køb nogle lagkagebunde istedet for at bruge tid på det. Vælg hvad det er du ikke vil gå på kompromis med, og brug tiden på det i stedet.

Hvis du har en sprøjtepose, så køb et bæger philidelphia og rør det op med flormelis til det bliver fast, tilsæt lidt frugtfarve og pynt dine muffins med det - det er faktisk meget hurtigere end glasur og krymmel.

Og har du ikke en rest papirsdug eller julepapir du kan pakke gaven ind i? En 1 årig er ligeglad med hvordan det ser ud, de elsker bare at pakke op

Du skal nok få holdt en god fødselsdag - nogle gange skal man bare skrue forventningerne til sig selv lidt ned

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

KittyGirl skriver:

forsøger at trække vejret... blev bare røv ked af det og havde brug for baby.dk at tude ud ved ...

et styks virtuel skulder til låns her!!!!!

HADER når den slags sker... ØV...

Da jeg skulle lave Lauras fødselsdagskage gik ALT bare galt og til sidst havde jeg mest af alt lyst til at kyle lortet i skraldespanden og glemme at jeg nogensinde havde forsøgt...men den smagte FANTASTISK

Jeg kan godt forstå du gerne vil have det hele til at være helt perfekt og så er det bare frustrerende når noget kokser...

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

KittyGirl skriver:

Tak skal du have.... og undskyld jeg ikke har svaret tilbage på din pb... jeg er temmelig hængt op....

Ej det skal du altså ikke tænke på søde....

Brug du nu tiden på og få styr på fødselsdagen ... Det skal nok blive en god dag ...

Anmeld

6. maj 2011

AnneP

KittyGirl skriver:

Jeg er bare så ked af det... kl. er 22.19 og det er Lasses 1 års fødselsdag imorgen og alt skulle bare være så perfekt til når alle hans gæster kommer.... jeg har knoklet min røv i laser idag og det har bare .. gået i lort her til aften...

jeg havde besluttet mig for selv at bage lagkagebundene til lagkagerne.... nem opskrift... aha... jeg har bare fået sådan nogle flade mærkelig formede lagkagebunde som jeg bare har allermest lyst til at smide i skraldespanden...

Lasses egen lagkage bund faldt sammen?! og var åbenbart !? ikke færdigbagt, så der er et kæmpe hul i midten på den...

Så mangler vi teskeer, kopper, knive... og så har jeg kun købt i pakke servietter....

og så Lasses gave.. den han skulle have imorgen tidlig.. har jeg ikke nok gavepapir til.... ved godt han er ligeglad med åh...

nu sidder jeg så her, tårer ned af mine kinder.. og mangler at pynte de 60 muffins der står ude på bordet... og det ender med jeg smider en klat glasur på og krymmel og så er det bare verdens kedeligste grimmeste mufffins... hvor jeg gerne ville have lavet noget spændende..

jeg er vidst bare til hundene lige nu... snøft..

Til gaven -Staniol/sølvpapir -det er altid en god nødløsning -taler af erfaring....

og købelagkage bunde kan bruges når nu de andre drillede, bare klip/skær dem til (kan samles næsten som et puslespil&nbsp

Op med humøret du er en helt fantastisk mor! bare tænk på ALT det du gør for at han får en fantastisk fødselsdag!

-og husk nu at få sovet lidt!

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

Znuzke skriver:

jeg tror du skal gå i seng og få en god nats søvn, og stå så tidligt op i morgen og se på det hele med friske øjne.

Køb nogle lagkagebunde istedet for at bruge tid på det. Vælg hvad det er du ikke vil gå på kompromis med, og brug tiden på det i stedet.

Hvis du har en sprøjtepose, så køb et bæger philidelphia og rør det op med flormelis til det bliver fast, tilsæt lidt frugtfarve og pynt dine muffins med det - det er faktisk meget hurtigere end glasur og krymmel.

Og har du ikke en rest papirsdug eller julepapir du kan pakke gaven ind i? En 1 årig er ligeglad med hvordan det ser ud, de elsker bare at pakke op

Du skal nok få holdt en god fødselsdag - nogle gange skal man bare skrue forventningerne til sig selv lidt ned

DU GODESTE... sprøjtepose!! sådan en har jeg slet ikke... åh nej..

ender nok også med færdigkøbte lagkagebunde... og så er det sidste gang jeg leger med det.. og er da helt sikker på jeg absolut ikke skal røre "kageklubben" herinde når bare en lagkagebund går galt for mig..

et bæger philadelphia? smager det godt med flormelis

og det er vel ikke nok til 60 muffins....... ?

Tak for hjælpen og de søde ord

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

Caroline86 skriver:

et styks virtuel skulder til låns her!!!!!

HADER når den slags sker... ØV...

Da jeg skulle lave Lauras fødselsdagskage gik ALT bare galt og til sidst havde jeg mest af alt lyst til at kyle lortet i skraldespanden og glemme at jeg nogensinde havde forsøgt...men den smagte FANTASTISK

Jeg kan godt forstå du gerne vil have det hele til at være helt perfekt og så er det bare frustrerende når noget kokser...

præcis.. og det er sådan jeg har det... laver den mærkelige lagkage imorgen og så må vi se hvordan det hele bliver....

Vil bare gerne gøre det så godt som muligt!

og tak for skulderen!

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

KittyGirl skriver:

præcis.. og det er sådan jeg har det... laver den mærkelige lagkage imorgen og så må vi se hvordan det hele bliver....

Vil bare gerne gøre det så godt som muligt!

og tak for skulderen!

jeg er sikker på den bliver god

En kage lavet med så meget kærlighed bliver meget sjældent dårlig

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

AnneP skriver:

Til gaven -Staniol/sølvpapir -det er altid en god nødløsning -taler af erfaring....

og købelagkage bunde kan bruges når nu de andre drillede, bare klip/skær dem til (kan samles næsten som et puslespil&nbsp

Op med humøret du er en helt fantastisk mor! bare tænk på ALT det du gør for at han får en fantastisk fødselsdag!

-og husk nu at få sovet lidt!

jeg ved Lasse vågner mellem 5 og 6.. så skal snart i seng.. trænger også til søvn!

Det går nok med det gavepapir.. det var nok bare lige det der gjorde at toppen af isbjerget det væltede hvis du kan følge mig? at jeg ikke også lige havde styr på det!!

og tak for de fantastiske ord.... sidder helt og tuder igen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.