Er så ked af det, alt er bare gået i vasken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Ryberg

Jeg er bare så ked af det... kl. er 22.19 og det er Lasses 1 års fødselsdag imorgen og alt skulle bare være så perfekt til når alle hans gæster kommer.... jeg har knoklet min røv i laser idag og det har bare .. gået i lort her til aften...

jeg havde besluttet mig for selv at bage lagkagebundene til lagkagerne.... nem opskrift... aha... jeg har bare fået sådan nogle flade mærkelig formede lagkagebunde som jeg bare har allermest lyst til at smide i skraldespanden...

Lasses egen lagkage bund faldt sammen?! og var åbenbart !? ikke færdigbagt, så der er et kæmpe hul i midten på den...

Så mangler vi teskeer, kopper, knive... og så har jeg kun købt i pakke servietter....

og så Lasses gave.. den han skulle have imorgen tidlig.. har jeg ikke nok gavepapir til.... ved godt han er ligeglad med åh...

nu sidder jeg så her, tårer ned af mine kinder.. og mangler at pynte de 60 muffins der står ude på bordet... og det ender med jeg smider en klat glasur på og krymmel og så er det bare verdens kedeligste grimmeste mufffins... hvor jeg gerne ville have lavet noget spændende..

jeg er vidst bare til hundene lige nu... snøft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

hilma

roooooolliiggg nu du burde tillade dig selv et par timers søvn og stå og ved 6 tiden... Her til aften ku du ringe til nogle veninder og noget familie og spørge om lidt hjælp, evt få dem til at købe det der mangler osv. og give lagkagen et forsøg til Men muffins er da også gode og rigtig gode til små børn, så kan de selv holde kagen og spise

Håber at morgendagen bliver helt fantastisk

Men ja, kan da godt forstå at tårene løber lidt ned nu, du skal da nok få morgendagen til at blive uforglemmelig

Anmeld

6. maj 2011

Janni.

Vil ikke forlade din tråd uden et kæmpe 

du skal se... hans fødselsdag bliver nu nok rigtig hyggelig alligevel selvom alt ser sort ud lige nu.

Stort tillykke med ham 

Anmeld

6. maj 2011

eElak

KittyGirl skriver:

Jeg er bare så ked af det... kl. er 22.19 og det er Lasses 1 års fødselsdag imorgen og alt skulle bare være så perfekt til når alle hans gæster kommer.... jeg har knoklet min røv i laser idag og det har bare .. gået i lort her til aften...

jeg havde besluttet mig for selv at bage lagkagebundene til lagkagerne.... nem opskrift... aha... jeg har bare fået sådan nogle flade mærkelig formede lagkagebunde som jeg bare har allermest lyst til at smide i skraldespanden...

Lasses egen lagkage bund faldt sammen?! og var åbenbart !? ikke færdigbagt, så der er et kæmpe hul i midten på den...

Så mangler vi teskeer, kopper, knive... og så har jeg kun købt i pakke servietter....

og så Lasses gave.. den han skulle have imorgen tidlig.. har jeg ikke nok gavepapir til.... ved godt han er ligeglad med åh...

nu sidder jeg så her, tårer ned af mine kinder.. og mangler at pynte de 60 muffins der står ude på bordet... og det ender med jeg smider en klat glasur på og krymmel og så er det bare verdens kedeligste grimmeste mufffins... hvor jeg gerne ville have lavet noget spændende..

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

ae ae...

Det hele skal nok gå og jeg er sikker på det bliver en helt vidunderlig fødselsdag

Kan du ikke nå at trække vejret og få det hele fixet alligevel?

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Sender lige en krammer åh hvor typisk alt går i fisk når man mindst har brug for det.

Er sikker på I får en super dag imorgen alligevel ..

STORT tillykke med ham

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

hilma skriver:

roooooolliiggg nu du burde tillade dig selv et par timers søvn og stå og ved 6 tiden... Her til aften ku du ringe til nogle veninder og noget familie og spørge om lidt hjælp, evt få dem til at købe det der mangler osv. og give lagkagen et forsøg til Men muffins er da også gode og rigtig gode til små børn, så kan de selv holde kagen og spise

Håber at morgendagen bliver helt fantastisk

Men ja, kan da godt forstå at tårene løber lidt ned nu, du skal da nok få morgendagen til at blive uforglemmelig

familien bor 1 time væk.. og det er ikke til at bede om hjælp derfra..

jeg føler ikke jeg har tid til at give det et forsøg til.. skal jo også bage boller imorgen og passe min søn..

og tror jeg bliver upopulær hvis jeg ringer til nogen på det her tidspunkt..

jeg tror bare jeg følte det hele lige faldt ned over mig.. og blev bare lige røv ked af det...

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Vil ikke forlade din tråd uden et kæmpe 

du skal se... hans fødselsdag bliver nu nok rigtig hyggelig alligevel selvom alt ser sort ud lige nu.

Stort tillykke med ham 

tak skal du have.. det varmer!

Anmeld

6. maj 2011

baby012

KittyGirl skriver:

Tillykke med ham, 

er sikker på at knægten er ligeglad med alt det, gå i seng og stå op i morgen og få evt. nogen til at komme og hjælpe dig med det hele 

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

Caroline86 skriver:

ae ae...

Det hele skal nok gå og jeg er sikker på det bliver en helt vidunderlig fødselsdag

Kan du ikke nå at trække vejret og få det hele fixet alligevel?

forsøger at trække vejret... blev bare røv ked af det og havde brug for baby.dk at tude ud ved ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.