Jeg er bare så ked af det... kl. er 22.19 og det er Lasses 1 års fødselsdag imorgen og alt skulle bare være så perfekt til når alle hans gæster kommer.... jeg har knoklet min røv i laser idag og det har bare .. gået i lort her til aften...
jeg havde besluttet mig for selv at bage lagkagebundene til lagkagerne.... nem opskrift... aha... jeg har bare fået sådan nogle flade mærkelig formede lagkagebunde som jeg bare har allermest lyst til at smide i skraldespanden...
Lasses egen lagkage bund faldt sammen?! og var åbenbart !? ikke færdigbagt, så der er et kæmpe hul i midten på den...
Så mangler vi teskeer, kopper, knive... og så har jeg kun købt i pakke servietter....
og så Lasses gave.. den han skulle have imorgen tidlig.. har jeg ikke nok gavepapir til.... ved godt han er ligeglad med åh... 
nu sidder jeg så her, tårer ned af mine kinder.. og mangler at pynte de 60 muffins der står ude på bordet... og det ender med jeg smider en klat glasur på og krymmel og så er det bare verdens kedeligste grimmeste mufffins... hvor jeg gerne ville have lavet noget spændende..
jeg er vidst bare til hundene lige nu... snøft..
Anmeld