Hvis man vil have en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.158 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvornår er det så i følge bøger at man skal have sex?? Er det ikke noget med at det er efter ægløsning?? Noget med at pige ægget er der længere eller sådan noget? Vi vil gerne have en dreng næste gang og synes bare jeg har hørt noget om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mira0911

Hmm... Har aldrig hørt om det... Kun hørt at det faktisk er mænds sæd der bestemmer kønnet... 

Et eller andet med Y og X tror jeg det er.. Er ikke inde i det... 

Anmeld

6. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Hvornår er det så i følge bøger at man skal have sex?? Er det ikke noget med at det er efter ægløsning?? Noget med at pige ægget er der længere eller sådan noget? Vi vil gerne have en dreng næste gang og synes bare jeg har hørt noget om det..

Det tror jeg ikke rigtig, du kan beregne dig ud af

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hmm... Har aldrig hørt om det... Kun hørt at det faktisk er mænds sæd der bestemmer kønnet... 

Et eller andet med Y og X tror jeg det er.. Er ikke inde i det... 

Jamen noget med at pigesædcellerne kan ligge længere tid.. og drenge er hurtigere ude.. Eller ligende.. arh må lige prøve om jeg kan finde det på nettet..

Anmeld

6. maj 2011

hc=k

Det er sædcellerne der bestemmer om det er en dreng eller en pige.

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

hc=k skriver:

Det er sædcellerne der bestemmer om det er en dreng eller en pige.

Ja det ved jeg godt.. Men altså det er noget med at sædcellerne er hurtigere ude hvis det en dreng mener jeg.. Altså omkring ægløsning..

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

Drenge-basser siges at være hurtigere end pige-basser, så hvis I vil have størst chance for en dreng, så skal I knalde den dag du har ægløsning

Og så har jeg hørt, at de bliver skudt hurtigere ud, hvis du får den bagfra - så kommer de hurtigere ind, og så skulle drenge efter sigende svømme hurtigst i "mål"

Har ikke selv prøvet det, vi ville hellere lade "tilfældighederne" råde, men fandt det som ganske underholdende læsestof

Der er også nogle som tror på den kinesiske kalender, det kan du jo også kigge på, hvis det er

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Drenge-basser siges at være hurtigere end pige-basser, så hvis I vil have størst chance for en dreng, så skal I knalde den dag du har ægløsning

Og så har jeg hørt, at de bliver skudt hurtigere ud, hvis du får den bagfra - så kommer de hurtigere ind, og så skulle drenge efter sigende svømme hurtigst i "mål"

Har ikke selv prøvet det, vi ville hellere lade "tilfældighederne" råde, men fandt det som ganske underholdende læsestof

Der er også nogle som tror på den kinesiske kalender, det kan du jo også kigge på, hvis det er

Hmm.... Vi sexede præcis på ægløsningsdagen, og det er en pige... 

Anmeld

6. maj 2011

Lise

Pigesædcellerne (dem med X'erne) svømmer langsommere og lever længere end drengesædcellerne (Y'erne).

Hvis man vil prøve at beregne sig ud af det, og gerne vil have en dreng, så skal man vel bare have sex lige ved ægløsning, og håber de kvikke sædceller kommer først og overlever turen.

Jeg prøvede at regne på det, da vi forsøgte anden gang. Jeg ville gerne have en pige, og kendte ægløsningstidspunkt (troede jeg i hvert fald), så forførte manden 4 dage før. Jeg blev gravid ved forsøget, men der kom altså en dreng

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Ja lige præcis.. det var lige det jeg mente at have læst!!  Tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.