Anbefal en gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

karina pigen

Rikke&Liam skriver:

Liam har denne. Han elsker den stadig på trods af det er lang tid siden han begyndte at gå

Kaninerne hopper når man skubber til vognen, den er bare alt for sød og Liam var simpelthen henrykt første gang han prøvede den.

Og så kan man stramme eller løsne hjulene, så den bliver "tung" at skubbe.

hvor er den købt henne.. den er da alt for nusser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Vial

Puslingen skriver:

Kan se du har slettet beskeden. Go dag

Jamen, jeg slettede det og skrev, at det var en gåstol jeg havde. Ved ikke, hvor teksten blev af.

Du er selvfølgelig velkommen til at hente en gåstol.

Det var ikke fordi, jeg lige pludselig fortrød. Så havde det da været lidt dårlig stil at bruge den fremgangsmåde.. haha.

Anmeld

22. maj 2011

2721

KaMa skriver:

Jamen, jeg slettede det og skrev, at det var en gåstol jeg havde. Ved ikke, hvor teksten blev af.

Du er selvfølgelig velkommen til at hente en gåstol.

Det var ikke fordi, jeg lige pludselig fortrød. Så havde det da været lidt dårlig stil at bruge den fremgangsmåde.. haha.

Kunne jo sagtens være du var kommet i tanke om at du havde lovet den væk til anden side, eller noget i den stil

arh gåstol, har vi ikke brug for, da han blot skal bruge den som lidt ekstra støtte, da han næsten går selv, han er bare ikke SÅ sikker endnu at han vil gå uden støtte mere end et par skridt af gangen.
Men endnu en gang tak for tilbudet

Anmeld

22. maj 2011

Vial

Puslingen skriver:

Kunne jo sagtens være du var kommet i tanke om at du havde lovet den væk til anden side, eller noget i den stil

arh gåstol, har vi ikke brug for, da han blot skal bruge den som lidt ekstra støtte, da han næsten går selv, han er bare ikke SÅ sikker endnu at han vil gå uden støtte mere end et par skridt af gangen.
Men endnu en gang tak for tilbudet

Jamen, hvis jeg havde lovet den væk, så havde jeg jo altid en ektstra. Haha.

Min søn er begyndt at rejse sig op af ad ting, men jeg har heldigvis en gå vogn og en lille dukkevogn. Noget jeg har arvet, så det må bare frem til den tid.

Anmeld

22. maj 2011

2721

KaMa skriver:

Jamen, hvis jeg havde lovet den væk, så havde jeg jo altid en ektstra. Haha.

Min søn er begyndt at rejse sig op af ad ting, men jeg har heldigvis en gå vogn og en lille dukkevogn. Noget jeg har arvet, så det må bare frem til den tid.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, du har 2
Vi har også en gåvogn, men den er elendig. Den er alt for lav til Charlie, så han er nød til at gå helt foroverbøjet. Ikke smart.

Anmeld

23. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

karina pigen skriver:

hvor er den købt henne.. den er da alt for nusser..

Den kan købes i krea eller her

Anmeld

29. maj 2011

LinLin

Ja se det lyder jo ikke tosset. Var han meget stabil da han begyndte at bruge den eller? Siden du ikke havde brug for at ligge noget tunget i den?

Ved ikke om du har fået købt een, men Adam har taget sin i brug Han er 8½ måned! Ville bare lige vise et billede af at han klarer det uden mursten/tunge bøger o.l. - så jeg vil stadig anbefale den fra Kidswood!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2011

2721

DAs mor skriver:

Ved ikke om du har fået købt een, men Adam har taget sin i brug Han er 8½ måned! Ville bare lige vise et billede af at han klarer det uden mursten/tunge bøger o.l. - så jeg vil stadig anbefale den fra Kidswood!

Ej hvor sødt af dig
og hvor ser han dejlig ud
Ja det ser jo ikke ud til at hverken mursten eller bøger mangler

Anmeld

29. maj 2011

LinLin

Puslingen skriver:

Ej hvor sødt af dig
og hvor ser han dejlig ud
Ja det ser jo ikke ud til at hverken mursten eller bøger mangler

Han er i hvert fald ikke væltet endnu Han kan rejse sig op ved den og også komme ned igen uden problemer!

har du køby en?

Anmeld

29. maj 2011

2721

DAs mor skriver:

Han er i hvert fald ikke væltet endnu Han kan rejse sig op ved den og også komme ned igen uden problemer!

har du køby en?

Super, nej det har jeg ikke. Da jeg har været meget i tvivl og har søgt alle steder for mere info. Jeg ved Charlie ikke ville kunne accepter ting der blev lagt i/på vognen. Men det lyder til at det er lige den jeg søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.