Anbefal en gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
50 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

2721

Hej allesammen

Vores fysioterapeut har anbefaldet os at købe en gå vogn til lillemanden, men må ærligt indrømme jeg er helt på barbund i forhold til hvad det skal være for en.

De eneste krav som sådan er:
1. Den skal kunne bruges inden for.
2. Den skal være tung at skubbe sådan at han ikke falde på snotten ned i gulvet fordi den er for let.
3. Den skal ikke kunne sige lyde og blinke os sådan, altså bare helt enkel i det.
4. Prisen er ikke vigtig.

Så anbefal mig gerne hvis i kender til en eller flere og fortæl gerne hvorfor i syntes den er god

Påforhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

2721

slet ikke nogen?

Anmeld

6. maj 2011

Anja.t

Den er god

Anmeld

6. maj 2011

2721

Anja.t skriver:

Den er god

Tak Og den står godt fast og vælter ikke nemt?

Anmeld

6. maj 2011

Christina.78

Puslingen skriver:

Tak Og den står godt fast og vælter ikke nemt?

Vi har brugt vores rigtig meget..den kan "låses" i hjulene så den giver lidt modstand og ikke bare suser afsted med baby..vi brugte det at lægge en lidt tungere bog ned i så den gav lidt vægt og ikke kunne vippe..

Anmeld

6. maj 2011

2721

Christina.78 skriver:

Vi har brugt vores rigtig meget..den kan "låses" i hjulene så den giver lidt modstand og ikke bare suser afsted med baby..vi brugte det at lægge en lidt tungere bog ned i så den gav lidt vægt og ikke kunne vippe..

vil det sige at den uden bogen havde nemt ved at vippe?

Anmeld

6. maj 2011

Anja.t

Den model jeg viste, har en bremsesystem Skruerne kan strammes så den ikke kører så hurtigt. Super smart

Anmeld

6. maj 2011

2721

Anja.t skriver:

Den model jeg viste, har en bremsesystem Skruerne kan strammes så den ikke kører så hurtigt. Super smart

Smart
Hvad hedder model?

Anmeld

6. maj 2011

Mi

Jeg sælger en som hedder Moover. Den ligner egentlig brios, men den er mere robust. Den kan også bremses på hjulene.

Jeg har lige fået dem hjem, så jeg har ikke fået opdateret på min shop, men her er lige et link http://stjerneleg.dk/gaavogn

Marianne

Anmeld

6. maj 2011

Anja.t

Puslingen skriver:

Smart
Hvad hedder model?

Vi har fået den i gave, jeg ved ikke om den har et specifikt modeltype, men det er jo en brio gåvogn, så mon ikke du kan finde i et hvert børnebutik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.