Anbefal en gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

2721

Rikke&Liam skriver:

Liam har denne. Han elsker den stadig på trods af det er lang tid siden han begyndte at gå

Kaninerne hopper når man skubber til vognen, den er bare alt for sød og Liam var simpelthen henrykt første gang han prøvede den.

Og så kan man stramme eller løsne hjulene, så den bliver "tung" at skubbe.

Årh den er også sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

2721

Christina.78 skriver:

Nej som sådan ikke let ved at vippe,men du kan ikke købe en gåvogn der er helt vippefri (altså som overhovedet ikke vipper)..når børn læere at rejse sig ved ting eller gå ved en vogn er der jo altid en risiko ved at tingen vælter..vores pige havde også brug for stabilitet men skal også lære at "falde" hvis du forsdtår hvad jeg mener...

det med at folk ligger ting i er nok mere for at give lidt modstand samt at give dem lidt at arbejde med..låsene ved hjulene gør faktisk at den kan låses ret meget..

Okay, nej det kan jeg selvfølgelig godt se. Han har bare svært ved at håndter ting der bare "ligger". Det skal væk og han går helt i selvsving, hvis han ikke må fjerne det. Så tænker lidt at hvis en bog/sæk kartofler/mursten er nødvendig bliver det meget lidt sjov, da man vil ende med at skulle "slås" med ham om at det skal blive liggende.

Anmeld

7. maj 2011

2721

Tanja. skriver:

Lærke havde en brio gåvogn og WOW den har kostet blå mærke søde ! selv med div. tunge ting i den stod hun på snotten, selv inden min søster fik den og Lærke gik stabilt selv væltede den for hende

MEN hun har været glad for den, du skal bare være obs på at det kan koste lidt blå mærke

Tak for svar smukke Så er det nok ikke lige den vil skal have

Anmeld

7. maj 2011

LinLin

Puslingen skriver:

Ja se det lyder jo ikke tosset. Var han meget stabil da han begyndte at bruge den eller? Siden du ikke havde brug for at ligge noget tunget i den?

Nej det var han ikke specielt... Han var 10 mdr.

Anmeld

7. maj 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hvorfor er mursten? lyder ikke helt sikkert

For ellers vil den kommer til at vipper for dem når de starter med at lære at gå. Vi gjordt med vores de 3 store børn og vil også gøre det når vores den lille skal bruge en gåvogn. Ja det er ingen af vores børn der er kommet tilskade ved det, men det ville de hvis vi ikke havde gjordt det )

Det er bare vores erfaring )

Anmeld

22. maj 2011

LC

Min datter har været helt vild med gå vognen fra Babymoov, ikke helt lige så enkel som den fra Brio, men synes nu alligevel den er super smart.

De små bamser foran kan tages af, og når man skubber gåvognen kører bamserne op og ned

Anmeld

22. maj 2011

2721

LC skriver:

Min datter har været helt vild med gå vognen fra Babymoov, ikke helt lige så enkel som den fra Brio, men synes nu alligevel den er super smart.

De små bamser foran kan tages af, og når man skubber gåvognen kører bamserne op og ned

Tak
Den ser også rigtig sød ud

Anmeld

22. maj 2011

Vial

22. maj 2011

2721

KaMa skriver:

Ej hvor sødt af dig
Kan spørge min søns far om han kan

Anmeld

22. maj 2011

2721

KaMa skriver:

Kan se du har slettet beskeden. Go dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.