Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke&Liam skriver: Liam har denne. Han elsker den stadig på trods af det er lang tid siden han begyndte at gå Kaninerne hopper når man skubber til vognen, den er bare alt for sød og Liam var simpelthen henrykt første gang han prøvede den. Og så kan man stramme eller løsne hjulene, så den bliver "tung" at skubbe.
Liam har denne. Han elsker den stadig på trods af det er lang tid siden han begyndte at gå
Kaninerne hopper når man skubber til vognen, den er bare alt for sød og Liam var simpelthen henrykt første gang han prøvede den.
Og så kan man stramme eller løsne hjulene, så den bliver "tung" at skubbe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Nej som sådan ikke let ved at vippe,men du kan ikke købe en gåvogn der er helt vippefri (altså som overhovedet ikke vipper)..når børn læere at rejse sig ved ting eller gå ved en vogn er der jo altid en risiko ved at tingen vælter..vores pige havde også brug for stabilitet men skal også lære at "falde" hvis du forsdtår hvad jeg mener... det med at folk ligger ting i er nok mere for at give lidt modstand samt at give dem lidt at arbejde med..låsene ved hjulene gør faktisk at den kan låses ret meget..
Nej som sådan ikke let ved at vippe,men du kan ikke købe en gåvogn der er helt vippefri (altså som overhovedet ikke vipper)..når børn læere at rejse sig ved ting eller gå ved en vogn er der jo altid en risiko ved at tingen vælter..vores pige havde også brug for stabilitet men skal også lære at "falde" hvis du forsdtår hvad jeg mener...
det med at folk ligger ting i er nok mere for at give lidt modstand samt at give dem lidt at arbejde med..låsene ved hjulene gør faktisk at den kan låses ret meget..
Tanja. skriver: Lærke havde en brio gåvogn og WOW den har kostet blå mærke søde ! selv med div. tunge ting i den stod hun på snotten, selv inden min søster fik den og Lærke gik stabilt selv væltede den for hende MEN hun har været glad for den, du skal bare være obs på at det kan koste lidt blå mærke
Lærke havde en brio gåvogn og WOW den har kostet blå mærke søde ! selv med div. tunge ting i den stod hun på snotten, selv inden min søster fik den og Lærke gik stabilt selv væltede den for hende MEN hun har været glad for den, du skal bare være obs på at det kan koste lidt blå mærke
Puslingen skriver: Ja se det lyder jo ikke tosset. Var han meget stabil da han begyndte at bruge den eller? Siden du ikke havde brug for at ligge noget tunget i den?
Ja se det lyder jo ikke tosset. Var han meget stabil da han begyndte at bruge den eller? Siden du ikke havde brug for at ligge noget tunget i den?
Nej det var han ikke specielt... Han var 10 mdr.
Hvorfor er mursten? lyder ikke helt sikkert
For ellers vil den kommer til at vipper for dem når de starter med at lære at gå. Vi gjordt med vores de 3 store børn og vil også gøre det når vores den lille skal bruge en gåvogn. Ja det er ingen af vores børn der er kommet tilskade ved det, men det ville de hvis vi ikke havde gjordt det )
Det er bare vores erfaring )
Min datter har været helt vild med gå vognen fra Babymoov, ikke helt lige så enkel som den fra Brio, men synes nu alligevel den er super smart.
De små bamser foran kan tages af, og når man skubber gåvognen kører bamserne op og ned
LC skriver: Min datter har været helt vild med gå vognen fra Babymoov, ikke helt lige så enkel som den fra Brio, men synes nu alligevel den er super smart. De små bamser foran kan tages af, og når man skubber gåvognen kører bamserne op og ned
KaMa skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128