Hmm, synes lige jeg vil tillade mig at skrive i denne debat.
Det handler ikke så meget om mig selv, jeg er ganske bevidst omkring min krop. Men min sidste gang i svømmehal oplevede jeg en meget uheldig episode.
jeg medbragte min bonusdatter på 8 år. og inde i omklædningen stod en dreng på omkring de 6/7 år. Han sad ved siden af sin mor på bænken mens hun var ved at klæde om og konstant stirrede på min bonusdatter der var ved at trække tøjet af for at komme i bad. Jeg kunne se på min bonusdatter at hun fik det rigtig dårligt, og var selv i tvivl om hvad hun lige skulle foretage sig for han sad bare og gloede på hende. Jeg kunne simpelthen ikke byde hende dette og trak hende med ind på et toilet istedet for at klæde resten om.
Da vi kom ind for at skylle os inden svømmehallen var drengen og hans mor også derinde og pludselig begyndte han at røre ved min bonusdatter, som så begyndte at græde. Moderen kunne godt se det var et problem og trak ham væk, men min bonusdatter var trist resten af dagen og jeg kunne sagtens fornemme på hende at det havde været en ubehagelig oplevelse.
Når det så er sagt kan jeg sagtens følge dem der synes det er en træls situation. jeg håber at flere svømmehaller vil få disse familiebade, så kan man gøre det lidt som det passer en
uden at støde andre mennesker og deres privatliv.
Anmeld