Jeg kan ikke tage det seriøst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Vial

Hvor kikset!

Det kan dog have sine fordele. Man kan fx undgå dette scenarie:

Min søster var i Netto med sin søn på 3 år. De står i køen oppe ved kassen, da en kvinde i tanktop rækker indover for at få fat i nogle batterier. Drengen kigger op og får øje på en behåret armhule. Han udbryder: Se mor, damen har en tissekone under armen

Pinligt. Der udbrød dog god stemning i køen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Det er meget normalt og har altid været sådan...i hvert fald de steder jeg har oplevet at skolebørn ikke må gå med mødre ind og en dreng på 7 år kan nu godt selv tage tøj af og på..

Kan de også klare dét med skabe, der skal låses/huske det hele?
Har endnu ikke prøvet det, så har kun erfaring med mine yngre søstre - og de var pænt distræte...

Anmeld

6. maj 2011

kiwilouise

MalleH skriver:

Jeg ved ikke om denne allerede har været ude?  http://www.bt.dk/danmark/soenner-maa-ikke-gaa-med-mor-i-bad

Men jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst

så er det slut med svømmeture med ungerne for mit vedkommende  ærgeligt....

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

KaMa skriver:

Hvor kikset!

Min søster var i Netto med sin søn på 3 år. De står i køen oppe ved kassen, da en kvinde i tanktop rækker indover for at få fat i nogle batterier. Drengen kigger op og får øje på en behåret armhule. Han udbryder: Se mor, damen har en tissekone under armen

Genialt!! 

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Kan de også klare dét med skabe, der skal låses/huske det hele?
Har endnu ikke prøvet det, så har kun erfaring med mine yngre søstre - og de var pænt distræte...

Jaahhh, det burde de da og hvis ikke de låser, så går det jo nok...de kan vel bare smide tøjet på bænken...børn kan ret meget hvis man giver dem muligheden og tror på dem..

Anmeld

6. maj 2011

Krussedulle

MalleH skriver:

havde jeg haft en søn, så var han da også kommet med mig indtil en vis alder. Hvis han altså ikke har far at gå med

Lige præcis

Anmeld

6. maj 2011

LinLin

Jeg tænker at en dreng på 7 år sagtens kan klare det selv

- når det så er sagt så forstår jeg ikke at der bliver klaget og at man kan føle sig krænket af at "så lille" et barn kigger på en og evt spørger om noget - der er jo som der står i artiklen intet seksuelt ved det, blot nysgerrighed - og det skal vi da endelig ikke tage fra dem!

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Jaahhh, det burde de da og hvis ikke de låser, så går det jo nok...de kan vel bare smide tøjet på bænken...børn kan ret meget hvis man giver dem muligheden og tror på dem..

Ja, det hjælper vist ikke nogen at pakke dem ind i vat. 
Jeg må bare håbe, at Albert ikke arver sin fars distræt-hed

Anmeld

6. maj 2011

LinLin

KaMa skriver:

Hvor kikset!

HAHAHA!

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Ja, det hjælper vist ikke nogen at pakke dem ind i vat. 
Jeg må bare håbe, at Albert ikke arver sin fars distræt-hed

Min ene søn er vanvittig distræt...men det skal han jo også lære at leve med og så må han jo gå flere gange når han glemmer noget... heldigvis det kun er ham der er det, det er til at blive skør af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.