Jeg kan ikke tage det seriøst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

malliebooh

Jeg ved ikke om denne allerede har været ude?  http://www.bt.dk/danmark/soenner-maa-ikke-gaa-med-mor-i-bad

Men jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

MalleH skriver:

Jeg ved ikke om denne allerede har været ude?  http://www.bt.dk/danmark/soenner-maa-ikke-gaa-med-mor-i-bad

Nej, jeg har svært ved at forstå det, men det er jo unge kvinder som sikkert ikke har børn der har det sådan...det er da virkelig misforstået om noget...selvfølgelig kikker børn på kroppe, det gør alle vel og nøgne er da ret interessante, men der er jo intet seksuelt i det...synes det fortæller mest om de kvinders syn på kroppe og seksuelitet...den er sgu lidt skæv.

Anmeld

6. maj 2011

malliebooh

Eva. skriver:

Nej, jeg har svært ved at forstå det, men det er jo unge kvinder som sikkert ikke har børn der har det sådan...det er da virkelig misforstået om noget...selvfølgelig kikker børn på kroppe, det gør alle vel og nøgne er da ret interessante, men der er jo intet seksuelt i det...synes det fortæller mest om de kvinders syn på kroppe og seksuelitet...den er sgu lidt skæv.

jeg er selv 17 år og jeg har ikke børn, men jeg har aldrig kunne se et problem i det.. Der har jævnligt været mødre der har taget deres små sønner med i den svømmehal jeg går i.

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

Jamen, det er helt åndssvagt.
Og hvad har de tænkt sig, at en mor med en 7 årig dreng skal gøre?
Han er da ikke gammel nok til at klare det hele selv... (tror jeg) 

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

MalleH skriver:

jeg er selv 17 år og jeg har ikke børn, men jeg har aldrig kunne se et problem i det.. Der har jævnligt været mødre der har taget deres små sønner med i den svømmehal jeg går i.

Nu sagde jeg ikke ALLE men jeg sagde at dem der havde det sådan var unge kvinder...så selvom du som enkel person ikek er sådan, så er der altså kvinder der er det.

Anmeld

6. maj 2011

Krussedulle

MalleH skriver:

gud hvor langt ude!! det kan jeg godt nok heller ikke lige tage seriøst..

Jeg kunne da ikke finde på at sende min søn alene ind i et omklædningsrum fra han var 6 år?!  hvem søren kan bliver stødt over en 6-7 årig??

Kunne forstå det hvis man tog sin 15-årige søn med ind i damernes omklædning, men det er der vel for hulen ikke nogen som gør??

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Jamen, det er helt åndssvagt.
Og hvad har de tænkt sig, at en mor med en 7 årig dreng skal gøre?
Han er da ikke gammel nok til at klare det hele selv... (tror jeg) 

Det er meget normalt og har altid været sådan...i hvert fald de steder jeg har oplevet at skolebørn ikke må gå med mødre ind og en dreng på 7 år kan nu godt selv tage tøj af og på..

Anmeld

6. maj 2011

malliebooh

Eva. skriver:

Nu sagde jeg ikke ALLE men jeg sagde at dem der havde det sådan var unge kvinder...så selvom du som enkel person ikek er sådan, så er der altså kvinder der er det.

ja ja, jeg ville bare lige uddybe det med at jeg selv var en af de "unge" der tværtimod ikke har noget imod det

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

MalleH skriver:

ja ja, jeg ville bare lige uddybe det med at jeg selv var en af de "unge" der tværtimod ikke har noget imod det

Jeg er godt klar over at alle ike er sådan...jeg har også været 17 år og det samme har mine veninder...men nu er det jo ikek alle vi taler om men dem der har det sådan...

Anmeld

6. maj 2011

malliebooh

MortilNoah skriver:

gud hvor langt ude!! det kan jeg godt nok heller ikke lige tage seriøst..

Jeg kunne da ikke finde på at sende min søn alene ind i et omklædningsrum fra han var 6 år?!  hvem søren kan bliver stødt over en 6-7 årig??

Kunne forstå det hvis man tog sin 15-årige søn med ind i damernes omklædning, men det er der vel for hulen ikke nogen som gør??

havde jeg haft en søn, så var han da også kommet med mig indtil en vis alder. Hvis han altså ikke har far at gå med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.