nå, ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Fru Hansen

Jeg har altås ikke læst alle de andre indlæg. Jeg ville bare fortælle dig hvad der hjælper mig når vi har en meget presset periode som du lige nu er igennem.

Jeg laver en mental liste over alt det jeg skal gøre/handle på. Så har jeg overblik og ved hvad jeg kæmper med lige nu. Så tager jeg en dag ad gangen og vigtigst af alt så siger jeg til mig selv at der er lys for enden. Jeg ved at tingene har det med at hobe sig op og derefter kommer der en rolig periode. Med andre ord så er det lige nu at det er sejt, men set over et længere forløb så er det lige om lidt meget nemmere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Caroline86

mor-til-vanessa skriver:

det er da rigtig træls for jer smukke

kan forestille mig hvordan du har det med ryggen. har du prøvet at få lagt noget der hedder blokader? det er mit "drug" og jeg svæver til det, jeg er selv tæt på at være smertefri når jeg får det.

tænkte bare det måske kunne være en mulighed

ja, de virker desværre ikke

Anmeld

6. maj 2011

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

ja, de virker desværre ikke

så har jeg ikke nogen gode råd. har selv prøvet alt tror jeg, og det er det eneste der næsten hjælper.

kæmpe 

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

mor-til-vanessa skriver:

så har jeg ikke nogen gode råd. har selv prøvet alt tror jeg, og det er det eneste der næsten hjælper.

kæmpe 

tak søde..

Næh, det er nemlig lidt problematisk... og hvis det viser sig at være en prolaps i lænden vil de ikke operere når ikke jeg har bensymptomer eller vandladningsproblemer.. det passer mig også fint, for jeg har ikke helt mod på en så risikabel operation Så hellere en ny målrettet træning som tilgodeser de nye behov jeg har

Anmeld

6. maj 2011

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

tak søde..

Næh, det er nemlig lidt problematisk... og hvis det viser sig at være en prolaps i lænden vil de ikke operere når ikke jeg har bensymptomer eller vandladningsproblemer.. det passer mig også fint, for jeg har ikke helt mod på en så risikabel operation Så hellere en ny målrettet træning som tilgodeser de nye behov jeg har

ja det kan jeg godt forstå, der er jo også altid en risiko ved en operation. 

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

mor-til-vanessa skriver:

ja det kan jeg godt forstå, der er jo også altid en risiko ved en operation. 

og særligt den operation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.