Caroline86 skriver:
Ja, nu er det vist på tide jeg indvier Jer andre i det hele...
Synes I jeg er meget svingene i humør og aktivitet er det ikke helt forkert..
Here goes:
Siden jeg var syg i teenageårene har jeg bøvlet meget med rygsmerter - ikke underligt når man er sengeliggende så længe ad gangen - og har I mange omgange gået til fysioterapeut for at få det ordnet med afspænding, mobilisering, manipulering, akupunktur og ultralyd... det har i perioder virket rigtigt godt, i andre, knapt så godt.
I forbindelse med en MR scanning af mit hoved, for 4-5 år siden tror jeg, besluttede de at tage hele ryggen og lænden med og fandt en lille diskos prolaps i min lænd... Ikke én som ville have nogen som helst betydning for mig. Et tilfældigt fund 
I november blev mine kroniske rygsmerter pludselig værre og jeg fik igen en henvisning til fys. Jeg startede der i december og så blev Laura syg
Da vi var ovre det værste sygdom startede jeg dernede igen og han kæmpede og kæmpede med min ryg som bare blev værre og værre. Han mener at den gamle prolaps har skubbet sig yderligere og at der muligvis også sidder flere i ryg og nakke
Jeg skal nu igennem hele møllen med scanninger igen OG jeg skal udredes for gigt da lægen mistænker at det er gigt og ikke prolapser... SUK...
Det tager rigtigt meget af min energi.. Jeg har konstant ondt, og jeg kan ikke tage ret meget smertestillende da jeg har tidligere mavesår (pga. medicin) som springer op hvis jeg tager det 
Derudover har jeg nu fået en formodet menisk skade i det modsatte knæ af hvor de har opereret så det skal også undersøges og garanteret opereres 
Jeg har vanskeligt ved at bære rundt på Laura... det gør ondt i både ryg og knæ... jeg kan dårligt komme op og ned ad trappen og jeg kan ikke sove om natten! Det gør mig ked af det at jeg ikke kan være vild sammen med hende og jeg har været nødt til helt at droppe rytmik da jeg dårligt kan gå i flere dage efter 
Ud over alle de skavanker er jeg ved at skrive hovedopgave. Jeg skal aflevere i slutningen af måneden og den virksomhed jeg skulle bruge som reference virksomhed svarer mig ikke så jeg er totalt på bar bund med ALT hvad vedrører regnskaber og branchen.. SUK igen...
Jeg har det, helt ærligt, ikke ret godt for tiden... Jeg stresser og for ikke at lade det gå ud over Laura går det ud over Daniel i stedet.. Vi bor sammen, men vi lever ikke sammen
Vi klasker sammen på sofaen når Laura er puttet, skændes om hvem der skal tage opvasken og hvis tur det er til at tømme blespanden. Daniel har travlt i skolen og det hjælper ikke på det...
Nu er Laura syg - igen - og det er mig der "hænger på hende" fordi Daniel har travlt med eksaminer osv... Jeg får intet lavet på min opgave for når hun endelig sover er jeg baldret og trænger til at slappe af...
Åh, det er vist bare en lang rodet historie...
Men for at gøre det kort (yeah right
) så har jeg ikke meget overskud for tiden... Jeg er her, og jeg snakker, hjælper og lytter gerne... men jeg er måske ikke helt så nem at se som jeg plejer...
Tak fordi du læste med...
Knus Caroline