Mors dags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

camilla28

da jeg ikke har en mor dom har lyst til og deltage i mit liv . er det ikke kun mors dag på søndag men også 

SVIGERMORS DAG 

har købt en hjerteformet vase (stor model) og et Karen Blixen morsdags hjerte i kop o kande og 2 glas fra bodum med silikone bånd på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

skønneunger

heaven skriver:

AAAAV!!!!det gør mig ondt, det kom lige lidt tæt på  - har en kræft syg mor, hvor udfaldet endnu er uvidst... Derfor er mors dag noget særligt i år for mig og min lillebror...

Jeg kan godt lide tanken om at du har givet din mor hendes egen dag, det er rigtig smukt

Jannie

tak

jeg håber for jer at det vender med din mor, livet for en helt anden mening når sådan en grim sygdom kommer tæt

jeg krydser alt hvad jeg kan for jer og et kæmpe knus herfra

Anmeld

5. maj 2011

Isabella_mor

jeg tror ikke min mor får noget af mig, det er simpelthen ikke lige så let for mig at gøre den slags, fordi vi har et underligt forhold.. 

måske ringer jeg til hende... men det er også det.. 

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Vi holder barnedåb den dag , så min mor får den nok lørdag :b

Men har købt nogle fade til hende .. Til lasagne f.eks. .. Det har hun snakket om , at hun manger i laaaang tid nemlig

Anmeld

5. maj 2011

JulieE

Min bror og jeg er gået sammen og har købt en smartbox til en skønhedsbehandling. Vores mor fik fjernet en kræftsvulst på rygraden.påsken og vi synes derfor hun skulle forkæle lidt ekstra!!!Hvad svigermor får, ved jeg ikke endnu... Min svigerinde har lovet stå for den

Anmeld

5. maj 2011

MoarViborg

Jeg har også været på 52nemme.dk og købe spillekort med opskrifter - et sæt til mutti og et sæt til svigermutti - og så gav jeg da også lige mig selv et sæt, for bliver temmelig overrasket hvis min kære mand køber noget til mig på mors dag  Han forkæler mig nu også nok i hverdagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.