Mors dags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

ChelleGirl skriver:

SUPER SMUKT, og megen tanke bag !
Håber det bedste for hende !

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

4kløver

Min får ingen ting og heller ikke jeg af mine. Skal siges at jeg ikke går op i det. Og heller ikke vokset op med det.

Anmeld

5. maj 2011

skønneunger

min mor døde på mors dag 2009 hvilket var den 10 maj, så for mig vil den 10 maj altid være mors dag nu altså min mors dag. så jeg skal på kirkegården med blomster den 10 maj.

Anmeld

5. maj 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Har ikke gjort sig fortjent til det - aldrig... Ikke med den barndom hun har givet mig.. Snakker med hende max 1 gang om måneden eller slet ikke... 

Ja ellers køre vi konceptet herhjemme... 

Øv, det lyder ikke rart. Dejligt at du så kan bryde ud af det og give dine børn noget helt andet og modtaget mors dags gaver fra hjertet

Anmeld

5. maj 2011

Happiness

Giver min mor en frokost ude på søndag Min stedfar skal løbe halvmarathon, og så har jeg inviteret min kære moar på frokost i Lyngby Hun plejer at få blomster, men tænkte at hun i år istedet skulle have glæde af sin datter på dagen

Anmeld

5. maj 2011

Mussen2

skønneunger skriver:

min mor døde på mors dag 2009 hvilket var den 10 maj, så for mig vil den 10 maj altid være mors dag nu altså min mors dag. så jeg skal på kirkegården med blomster den 10 maj.

Åhh, trist. Det er jeg ked af at høre..

Anmeld

5. maj 2011

Ryberg

Min mor får en prut at pille i...

Derimod får min mormor den mors dags gave som min mor skulle have haft hvis vi havde kontakt..

er gået sammen med min moster til at give en stor gave (læsegl til campingvognen + en blomst) til verdens bedste MOR, morMOR og oldeMOR

Anmeld

5. maj 2011

GitteC78

Vi giver vores mor 6 nr. af et blad, tror det bliver Femina og en æske chokolada

Anmeld

5. maj 2011

skønneunger

Mussen2 skriver:

Åhh, trist. Det er jeg ked af at høre..

takker.

men om ikke andet kan man da sige "hun" valgte en god dag

hun har nu altid sagt, jeg går sku ud med stil jeg valgte også at der skulle spilles rabalderstræde i kirken for det ville passe min mor så meget hehe

Anmeld

5. maj 2011

heaven

skønneunger skriver:

AAAAV!!!!det gør mig ondt, det kom lige lidt tæt på  - har en kræft syg mor, hvor udfaldet endnu er uvidst... Derfor er mors dag noget særligt i år for mig og min lillebror...

Jeg kan godt lide tanken om at du har givet din mor hendes egen dag, det er rigtig smukt

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.