Mors dags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

heaven

min lillebror og jeg giver vores mor et gavekort til en healer, samt en helbredende/positiv/helbredende/afslappende krystal/sten - alt efter hvad jeg kan finde... vores mor er kræftsyg, og vi har brug for at give hende noget særligt. 

Og jeg er sikker på det bliver en succes, hun skal nok blive glad - hun tror på det alternative - så hvis denne gave kan give hende håb i hendes kamp, er det jo det hele værd

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mussen2

Lou87 skriver:

Det meget blandet hvad jeg giver..

I år er det blevet til et mors dags hjerte

Hvad er det? Det kender jeg ikke

Anmeld

5. maj 2011

Mussen2

heaven skriver:

min lillebror og jeg giver vores mor et gavekort til en healer, samt en helbredende/positiv/helbredende/afslappende krystal/sten - alt efter hvad jeg kan finde... vores mor er kræftsyg, og vi har brug for at give hende noget særligt. 

Og jeg er sikker på det bliver en succes, hun skal nok blive glad - hun tror på det alternative - så hvis denne gave kan give hende håb i hendes kamp, er det jo det hele værd

Jannie

wau, det er en fin gave/tanke. Jeg kom sådan til at tænke på min veninde, som engang gave hendes mor en stjerne. Man kan nemlig købe en stjerne og få den opkaldt.

Anmeld

5. maj 2011

Chellen

Da jeg desværre ikke har min egen mor, længere - så går jeg sammen med min mand om en svigermor/mors dag gave .
Hun får en fin halskæde hun længe har kigget på og et gavekort til 1 times massage i det fitness center hun går i .

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Er det fordi du ikke gider mors dag konceptet eller fordi mor ikke har gjort sig fortjent til noget

Har ikke gjort sig fortjent til det - aldrig... Ikke med den barndom hun har givet mig.. Snakker med hende max 1 gang om måneden eller slet ikke... 

Ja ellers køre vi konceptet herhjemme... 

Anmeld

5. maj 2011

aya-zia

Mussen2 skriver:

Hvad giver i jeres skønne mødre på søndag?

min mor ELSKER engle så har fundet den sødeste engle figur i en flot æske... den skal min mor ha...

Anmeld

5. maj 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

Min mor er stadig erhvervsaktiv med alt for meget at lave (!), så hun får 52 super hurtige opskrifter, som kan hjælpe hende til nemmere aftensmad i en lidt for travl hverdag. Jeg har selv udviklet opskrifterne, som kom på markedet for kun 3 uger siden ( www.52nemme.dk). Så en praktisk gave i år istedet for de sædvanlige blomster, som nu heller ikke er så tossede .

Jeg er for øvrigt spændt på, hvad jeg selv får i år (smiler!).

Anmeld

5. maj 2011

Chellen

heaven skriver:

Jannie

SUPER SMUKT, og megen tanke bag !
Håber det bedste for hende !

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Mussen2 skriver:

Hvad giver i jeres skønne mødre på søndag?

Intet....i vores familie giver vi på lystdage ikke på pligtdage... min mor ville hade det og det samme ville jeg...er så meget imod konceptet og tanken bag..

Anmeld

5. maj 2011

Lou87

Mussen2 skriver:

Hvad er det? Det kender jeg ikke

Jeg så det i en tv reklame.. fra kop og kande..
De sælger det til 100 kr og det er Rosendahl endda..

Her er link, sys det er meget fint:

http://viewer.zmags.com/publication/566aeae9#/566aeae9/1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.