:/ Ihhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

eElak

Honnie's Wife:) skriver:

Haha, ja der skal nok være andre sære gamle mænd her i byen,

Tror ikke de kunne blive nogle af mine bekendte, tror bare jeg lægger dem på hylden allerede

Men hvad med dig?? Søger du ikke en moden ældre mand?? Hehe...

Nu skal du huske at jeg er ældre end dig.. Men ok - med den mand du har dig, så er du allerede inde i min aldersgruppe hvad der angår fyre :-P

Men... nej det andet er sgu for gammelt til mig - han skal IKKE være over 40 - kan slet ikke se mig selv være sammen med en på 40!!! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Hmm, er det så ham du vil være sammen med?

Underligt, virker sært hvis der er nogen der lytter efter hvornår du går i bad - og de kan jo ikke ligefrem høre på vandet om det er dig eller kæresten

Ja, det ville jeg jo virkelig gerne, men synes bare at det hele er så skide svært lige nu/for tiden..

Alt går mod mig, hvor det burde gå "med" mig

Tror ikke at hun lytter, men når jeg så råber - Av for helved/fanden , så tror jeg hun bliiver ved, bare for at irritere mig... !

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Ja, det ville jeg jo virkelig gerne, men synes bare at det hele er så skide svært lige nu/for tiden..

Alt går mod mig, hvor det burde gå "med" mig

Tror ikke at hun lytter, men når jeg så råber - Av for helved/fanden , så tror jeg hun bliiver ved, bare for at irritere mig... !

Håber da I finder en løsning sammen så I får det dejligt sammen og en masse unger en dag

Hahahaha, hun stalker dig simpelthen

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

Nu skal du huske at jeg er ældre end dig.. Men ok - med den mand du har dig, så er du allerede inde i min aldersgruppe hvad der angår fyre :-P

Men... nej det andet er sgu for gammelt til mig - han skal IKKE være over 40 - kan slet ikke se mig selv være sammen med en på 40!!! ;-)

Så så da, bare fordi jeg er til gamle mænd Hehe..

Kunne aldrig drømme om at være sammen med en på min egen alder, nerver !!

Årh jo, jo ÆLDRE jo BEDRE Haha...

Det var sku HAM, der virkede bagud Hehe..

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Håber da I finder en løsning sammen så I får det dejligt sammen og en masse unger en dag

Hahahaha, hun stalker dig simpelthen

Århhh, hvor er du sød smukke, tak

Håber også at vi finder en løsning - ovre i Jylland

Har mistænkt hende for det før, måske skulle jeg spørge hende direkte Hehe..

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Århhh, hvor er du sød smukke, tak

Håber også at vi finder en løsning - ovre i Jylland

Har mistænkt hende for det før, måske skulle jeg spørge hende direkte Hehe..

Hehehe, ja kom du bare herover

Tag piben i munden, din lange frakke og den ternede hat - bank på hendes dør og sig at du har lagt mærke til hendes suspekte adfærd på det sidste

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Hehehe, ja kom du bare herover

Tag piben i munden, din lange frakke og den ternede hat - bank på hendes dør og sig at du har lagt mærke til hendes suspekte adfærd på det sidste

Kommer over onsdag, er det hurtigt nok?? Hehe..

Hahaha, så tror jeg seriøst at jeg får en på hovedet, ikke fordi hun tror det er mig, men fordi hun bliver bange

Havde mere tænkt at jeg ville ridse mit navn i hendes dør, men en stor kniv Hehe..

Magter hende virkelig ikke..

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Kommer over onsdag, er det hurtigt nok?? Hehe..

Hahaha, så tror jeg seriøst at jeg får en på hovedet, ikke fordi hun tror det er mig, men fordi hun bliver bange

Havde mere tænkt at jeg ville ridse mit navn i hendes dør, men en stor kniv Hehe..

Magter hende virkelig ikke..

Skal du til jydeland onsdag?
Hjem til familien?

Aaarh kom nu!!

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Skal du til jydeland onsdag?
Hjem til familien?

Aaarh kom nu!!

Ja det skal jeg søde, glæder mig vildt meget til at komme HJEM!!

Anmeld

5. maj 2011

Fru.Mäes <3

Ha ha ha ha Fik mig lige eb lille griner OG det var simpelthen over de beskrivelser I gav af jer selv - hvor er I skønne Godnat og sov godt - krams hende den fede i gammel og slit nattøj med GODNAT-hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.