:/ Ihhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Steph_Laurits

Honnie's Wife:) skriver:

Hvis det bare var fis, ville jeg være glad.. Men manden mener det faktisk dybt seriøst!!!

Da jeg var i bad tidligere, 10 minutter, der nåede jeg at blive brændt at VARMT vand, 7 gange!! Det er bare ikke fedt, og det sker HVER dag, bare ikke så mange gange.. Nu har jeg fået nok, og sagt at VI  flytter, meeeeen. Han vil ikke ud af byen, og slet ikke tilbage til Jylland, og det er det eneste jeg har mine tanker på.. JYLLAND

Oh my!!
Er det generelt han ikke vil have børn eller er det "bare" med dig han ikke vil??
Det er sgu da ikke optimalt smuksen

Argh, kender det godt - her skifter det bare fra dejlig badetemperatur til kold (efter 10.000 opkald til viceværten er det dog ENDELIG blevet lavet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

eElak

Håber du bor ved bageren så, for jeg kan sørme heller ikke finde rundt i den her dumme by

Jeg er god til at rydde op

*LOL*

Vi kan mødes og gå en tur? Så kan jeg lufte dig lidt.. *LOL*

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

Men det er jeg sødeste, har været sur i 4 timer nu, og han hører ikke efter

Jamen hvad siger han søde?

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Jamen hvad siger han søde?

Han siger snoooork snooork

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

Han siger snoooork snooork

Ej, er det det du er sur over?

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Ej, er det det du er sur over?

Nej søde, der skal meget mere til at gøre mig sur Læs det jeg har skrevet på den første side, det er DET der irritere mig

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

*LOL*

Vi kan mødes og gå en tur? Så kan jeg lufte dig lidt.. *LOL*

Kæft hvor er du sød Det vil jeg faktisk gerne

kl 20??

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Kæft hvor er du sød Det vil jeg faktisk gerne

kl 20??

kl 20 ved fakta - så kan vi tage en tur rundt om Dammeren :-D

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Oh my!!
Er det generelt han ikke vil have børn eller er det "bare" med dig han ikke vil??
Det er sgu da ikke optimalt smuksen

Argh, kender det godt - her skifter det bare fra dejlig badetemperatur til kold (efter 10.000 opkald til viceværten er det dog ENDELIG blevet lavet)

Det er lige nu, han ikke vil have børn, har jo været gravid 2 gange med ham smukke Han siger hele tiden, - om  et års tid:/ Så er han altså bare ved at være tæt på at være for gammel Ved godt at det er ledt sagt, men han bliver 36 om en måned..

Hvis det bare fungere på samme måde her, som hos dig, så ville jeg være glad.. Men det er en af de andre beboer i opgangen som LEGER med vandet imens jeg er i bad, og så bliver jeg brændt med kogende vand

Kan ikke styre mig når jeg står i badet, råbte og skreg meget grimme ord ida, i håb om at idioten gad stoppe, var lige ved at smadre vore vindue, og det hjalp ingenting...

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

kl 20 ved fakta - så kan vi tage en tur rundt om Dammeren :-D

Okay Det er en deal

Er ret nem at kende - lille, fed og har en sort buksedragt på + underlig hårfarve, da jeg ikke kan beslutte om det skal være lyst eller mørkt Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.