:/ Ihhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

eElak

Honnie's Wife:) skriver:

Okay Det er en deal

Er ret nem at kende - lille, fed og har en sort buksedragt på + underlig hårfarve, da jeg ikke kan beslutte om det skal være lyst eller mørkt Hehe..

*LOL*

kendetegn her: røde sko, stor og fed... *LOL*

ligner nok et bombet lokum... og så har jeg sorte leggins på :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

*LOL*

kendetegn her: røde sko, stor og fed... *LOL*

ligner nok et bombet lokum... og så har jeg sorte leggins på :-D

Så bliver vi sikkert de meste sexede der går rundt om dammeren

Går hjemmefra nu

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Det er lige nu, han ikke vil have børn, har jo været gravid 2 gange med ham smukke Han siger hele tiden, - om  et års tid:/ Så er han altså bare ved at være tæt på at være for gammel Ved godt at det er ledt sagt, men han bliver 36 om en måned..

Hvis det bare fungere på samme måde her, som hos dig, så ville jeg være glad.. Men det er en af de andre beboer i opgangen som LEGER med vandet imens jeg er i bad, og så bliver jeg brændt med kogende vand

Kan ikke styre mig når jeg står i badet, råbte og skreg meget grimme ord ida, i håb om at idioten gad stoppe, var lige ved at smadre vore vindue, og det hjalp ingenting...

Det er da ikke fedt, tror du ikke du skal tage en snak med ham?
Altså selvfølgelig skal han ikke tvinges til noget hvis han ikke vil. Men kan være at han inderst inde selv kan se at alderen måske burde betyde lidt mht. børn osv.

Det lyder da ikke sjovt, tror du overboen (eller hvad det var) gør det bevidst? Tænker lidt, han står vel ikke ligefrem og lytter efter hvornår du går i bad

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Det er da ikke fedt, tror du ikke du skal tage en snak med ham?
Altså selvfølgelig skal han ikke tvinges til noget hvis han ikke vil. Men kan være at han inderst inde selv kan se at alderen måske burde betyde lidt mht. børn osv.

Det lyder da ikke sjovt, tror du overboen (eller hvad det var) gør det bevidst? Tænker lidt, han står vel ikke ligefrem og lytter efter hvornår du går i bad

Tror ikke det ville hjælpe noget denne gang, har haft den snak med ham mange gang, i løbet af de sidste 3 år..

Jeg tror faktisk at det er med vilje, for det sker bare ALDRIG når min kæreste er i bad, og han bader længere tid end jeg gøre..

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Så bliver vi sikkert de meste sexede der går rundt om dammeren

Går hjemmefra nu

tak for gåturen :-)

hjalp det så lidt på humøret? 

eller skal jeg opstøve den venlige ældre herre fra døgneren 

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

tak for gåturen :-)

hjalp det så lidt på humøret? 

eller skal jeg opstøve den venlige ældre herre fra døgneren 

Det hjalp meget at komme ud og snakke med dig

Årh, gider du virkelig hente ham, for min skyld???

Haha, sikke en gammel hat altså

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Ved ikke om jeg kan finde ham.. men ellers ligger der en bodega tæt på, hvor der sikkert er villige kandidater

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Ved ikke om jeg kan finde ham.. men ellers ligger der en bodega tæt på, hvor der sikkert er villige kandidater

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

KaLee skriver:

Haha, ja der skal nok være andre sære gamle mænd her i byen,

Tror ikke de kunne blive nogle af mine bekendte, tror bare jeg lægger dem på hylden allerede

Men hvad med dig?? Søger du ikke en moden ældre mand?? Hehe...

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Tror ikke det ville hjælpe noget denne gang, har haft den snak med ham mange gang, i løbet af de sidste 3 år..

Jeg tror faktisk at det er med vilje, for det sker bare ALDRIG når min kæreste er i bad, og han bader længere tid end jeg gøre..

Hmm, er det så ham du vil være sammen med?

Underligt, virker sært hvis der er nogen der lytter efter hvornår du går i bad - og de kan jo ikke ligefrem høre på vandet om det er dig eller kæresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.