Pudsigt, sjovt og helt tilfældigt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

malliebooh

Både min kæreste og jeg er født på en mandag, så har han en storebror som har en kæreste der hedder Helle og jeg har en storebror hvis kæreste hedder Helle 

Så har jeg en veninde hendes lillebror har fødselsdag d. 30/10 og hendes mor d. 28/9 .. min mor har den 30/9 og min lillesøster d. 28/10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Dot D

Min søster og jeg er begge født en tirsdag klokken tyve minutter i syv, lidt pudsigt.

Da vi begyndte at snakke om at få nummer to, håbede jeg lidt på at føde omkring min mors fødselsdag 23. marts( hun er desværre død ) for så havde jeg noget at huske hende på. Men men men fik termin den 16. april, er meget royal, så det gik også

Så fik jeg svangerskabsforgiftning, og tilsidst satte de mig igang torsdag, og jeg fødte søndag aften d. 23. marts på min mors fødselsdag. Dejligt, for min mor havde altid ønsket sig en dreng, ham fik vi så på hendes fødselsdag

Anmeld

6. maj 2011

Valle81

Åhh elsker at læse alle Jeres sjove  fortællinger:0)

Kom endelig med flere:0)

Anmeld

6. maj 2011

AnneBJ

Jeg er født torsdag d. 31. juli. Min søn er født torsdag d. 31. marts.

Min kæreste er født torsdag d. 7. marts, hans søster d. 7. august.

Jeg hedder Anne, og det gør min kærestes søster også. Hendes mand hedder Jesper, det gør min far også..

Min ene lillebror er født torsdag d. 16. feb., den anden lillebror torsdag d. 25. juli og d. tredje lillebror fredag d. 24. juli (kl. meget tidligt om morgenen, så han kunne være blevet torsdagsbarn som os andre...) Begge de to "juli-brødre" havde termin d. 18. juli..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.