Pudsigt, sjovt og helt tilfældigt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Valle81

Der er altså noget magisk over de dage mine børn er født på:0)

Det er helt tilfældigt og ret pudsigt og giver sin helt egen magi:0)

Asta er født Lørdag 14. februar 2004, Altså på Valentinsdag - det specielle i det er at vi hedder Valentin til efternavn så bedre match findes vist ikke.

Anton kom til verdenen Lørdag 27/03-2010 - det specielle i det er at der har min moster også fødselsdag. ( han kommer til verdenen lørdag før påsjen

Da Anton er 3 mdr finder vi ud i venter os igen, Arthur kommer til verdenen Lørdag  16/04-2011. Det specielle i det er at det er dronningens fødselsdag og så er det lørdag før påske bare i 2011.

Så elle 3 unger er født en lørdag, og alle samen på en "speciel" dag og Anton og Arthur som er pseudotvillinger er født lørdag før påske bare med "et års mellemrum".0) Det er da pudsigt det hele:0)

Knus Christina, som synes det er lidt magisk:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Vidunderligeunger

det var da alligevel ret vildt??  
og sjovt nok, at I har siddet og tænkt over det dejlige unger  

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Hihi...det er sjovt med sådanne datoer.....vi har ikke nogle af dem i vores familie...men da jeg var sammen med min x havde vi, mig ham og vores tre drenge og vores forældre og min søster fødselsdage i marts, maj og nov. Det synes jeg er lidt pudsigt at det sådan var samlet på den måde...

Kender et par der havde meget svært ved at få børn...de fik to børn med 6 år imellem, men født på samme dato..

Og så har jeg en veninde med fire drenge, de er født i juli og dec, d.25 og 29...også lidt pudsigt..

Anmeld

5. maj 2011

Valle81

MAJ*MOR skriver:

det var da alligevel ret vildt??  
og sjovt nok, at I har siddet og tænkt over det dejlige unger  

Ja det er ret vildt, og ikke nok med det - når vi tæller Sebatian med så har vi jo 4 børn og der er fødselsdag Sebastian i Januar, Astai Februar, Anton i Marts og Arthur i April:0)

Gad vide om vi når året rundt:0) Ha ha

Anmeld

5. maj 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Ja det er ret vildt, og ikke nok med det - når vi tæller Sebatian med så har vi jo 4 børn og der er fødselsdag Sebastian i Januar, Astai Februar, Anton i Marts og Arthur i April:0)

Gad vide om vi når året rundt:0) Ha ha

hahaha! det kunne da være ret cool skal I have flere?

Anmeld

5. maj 2011

Valle81

MAJ*MOR skriver:

hahaha! det kunne da være ret cool skal I have flere?

Nej det skal vi ikke:0)

Kenny synes vi skal have en mere om nogle år - men jeg tør ikke. Ikke noget med ungerne eller antallet - men fordi jeg har haft 3 fantastisk eog ukomplicerede fødsler uden rifter skrammer smertestillende osv - og jeg tør ikke en mere - er bange for det ender galt:0) Så jeg vil gerne stoppe her - sådan lidt mens legen er god:0)

Anmeld

5. maj 2011

JulieE

Hvor erd et pudsigt!! Synes sådan noget er sjovt... Men det er måske også fordi jeg kommer far en familie med total sammenfald i datoer Både mine forældre, min bror og jeg hedder et navn med "J" og har alle fødselsdag på en dato med 9. Min bror og jeg d. 09. mine forældre d. 19. og min mormor og morfar d. 29. alle i forskellige måneder Jeg har fundet en mand der hedder Lars og min brors kæreste hedder også noget med L

Min søn hedder Jacob (men er desværre ikke født d. 09.) min datter er derimod født d. 09. november og har fået et navn med L -Line

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

hmm min mand og jeg har fødselsdag den 22/10 og 22/01 (begge 22 og 10 er bytte om til 01

begge vores børn er født en mandag

katten har fødselsdag den 22 august

Anmeld

5. maj 2011

Polkaprik

Ja det er da pudsigt!

Jeg selv er født Mortens Aften og min far hedder Morten. Det er også lidt skægt

Anmeld

5. maj 2011

Miss T

Jeg har to piger den ene fra den 15. januar 09 og den anden fra 15. juli 10 - de er begge født på en torsdag og der er præcis 18. måneder i mellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.