Pudsigt, sjovt og helt tilfældigt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

aya-zia

hehe det er da sjovt i har så meget med tal...

vi har også en del...

aya havde termin den 1 3/7 og zia den 3/12... begge noget med 3

aya er født den 11/7 kl 09.54 og zia den 22/11 kl 09.54 altså på samme klokkeslet og 11+11=22

jeg har fødselsdag den 2/8, zias far har 2/9 og ayas far 2/10...

jeg er 23,                            zias far er 22     og ayas far er 21

mit cpr starter med 02, ayas med 11 og zias med 22

min mormor er 20 år ældre end min far

min far er 20 år ældre end mig

jeg er 20 år ældre end zia

ja det var vist det tal sjov jeg lige kan komme på hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Nej det skal vi ikke:0)

Kenny synes vi skal have en mere om nogle år - men jeg tør ikke. Ikke noget med ungerne eller antallet - men fordi jeg har haft 3 fantastisk eog ukomplicerede fødsler uden rifter skrammer smertestillende osv - og jeg tør ikke en mere - er bange for det ender galt:0) Så jeg vil gerne stoppe her - sådan lidt mens legen er god:0)

det må ellers være helt fantastisk at have så mange børn jeg er selv enebarn men Alberte skal i hvert fald ha en bror eller søster en dag

Anmeld

5. maj 2011

signe.

Der er altså noget magisk over de dage mine børn er født på:0)

Det er helt tilfældigt og ret pudsigt og giver sin helt egen magi:0)

Asta er født Lørdag 14. februar 2004, Altså på Valentinsdag - det specielle i det er at vi hedder Valentin til efternavn så bedre match findes vist ikke.

Anton kom til verdenen Lørdag 27/03-2010 - det specielle i det er at der har min moster også fødselsdag. ( han kommer til verdenen lørdag før påsjen

Da Anton er 3 mdr finder vi ud i venter os igen, Arthur kommer til verdenen Lørdag  16/04-2011. Det specielle i det er at det er dronningens fødselsdag og så er det lørdag før påske bare i 2011.

Så elle 3 unger er født en lørdag, og alle samen på en "speciel" dag og Anton og Arthur som er pseudotvillinger er født lørdag før påske bare med "et års mellemrum".0) Det er da pudsigt det hele:0)

Knus Christina, som synes det er lidt magisk:0)

jeg har det på præcis samme måde med vores søn.. Han kom jo til verden på lidt drastisk vis, og det skal lige siges at jeg ikke er specielt troende, men han kom altså til verden en fredag sidste år, og hvilken dag? STOR BEDE DAG! det tog jeg også som et klart tegn og nå ja, Hasse er født den 30 april, og hans far har fødselsdag den 20 april..

Anmeld

5. maj 2011

4kløver

Hvor sjovt. Det er en Mary vis man kan kalde det det alle på en lørdag

Anmeld

5. maj 2011

Sommerfuglelarven

Hvor pudsigt

Min datter er født 28.05.06, under karnevalet i Aalborg, og hun ELSKER at klæde sig ud, og så er hun født om søndagen og hun ELSKER søndage, for der må man dovne hele dagen

Anmeld

5. maj 2011

roenlund

Valle81 skriver:

Ja det er ret vildt, og ikke nok med det - når vi tæller Sebatian med så har vi jo 4 børn og der er fødselsdag Sebastian i Januar, Astai Februar, Anton i Marts og Arthur i April:0)

Gad vide om vi når året rundt:0) Ha ha

det er også sådan i min familie, min far er fra nov, min mor fra dec, min ene søster januar, min bror februar og så skulle den lille havet været fra marts men endte med d. 2 april... og jeg er fra April... så et halvt år med fødselsdage og et halvt uden :-)

Min søn er så fra okt.

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Asta er født Lørdag 14. februar 2004, Altså på Valentinsdag - det specielle i det er at vi hedder Valentin til efternavn så bedre match findes vist ikke.

Anton kom til verdenen Lørdag 27/03-2010 - det specielle i det er at der har min moster også fødselsdag. ( han kommer til verdenen lørdag før påsjen

Da Anton er 3 mdr finder vi ud i venter os igen, Arthur kommer til verdenen Lørdag  16/04-2011. Det specielle i det er at det er dronningens fødselsdag og så er det lørdag før påske bare i 2011.

Så elle 3 unger er født en lørdag, og alle samen på en "speciel" dag og Anton og Arthur som er pseudotvillinger er født lørdag før påske bare med "et års mellemrum".0) Det er da pudsigt det hele:0)

Det er så pudsigt... Men fantastisk alligevel... 

Anmeld

5. maj 2011

mariamiss6

I min familie har vi også lidt sjov....

Jeg selv er født den 12/5, min mor den 5/12

De sidste 4 cifre i mit cpr nummer, danner årstallet for det år hvor jeg selv fik ansvaret for at holde kortet, og have det på mig hele tiden.

Min ene søster er født den 22/10 klokken 22:10

Min søn nummer 2 er født på sin terminsdato (alt fødsels aktivitet foregik på under 5 timer, og uden forvarsel), min søsters ældste datter er også født på sin terminsdato. 

Min yngste søster blev født 2 gange (ja det passer
Det skete dog ved et kejsersnit. Ungen var glat som en ål, og ved et tilfælde fik hendes hænder fat i huden ved snittets åbning, så hun gled ud af lægens hænder, og landede i maven igen Derved blev hun altså taget ud to gange  

Anmeld

5. maj 2011

signe.

Valle81 skriver:

jeg har det på præcis samme måde med vores søn.. Han kom jo til verden på lidt drastisk vis, og det skal lige siges at jeg ikke er specielt troende, men han kom altså til verden en fredag sidste år, og hvilken dag? STOR BEDE DAG! det tog jeg også som et klart tegn og nå ja, Hasse er født den 30 april, og hans far har fødselsdag den 20 april..

Anmeld

5. maj 2011

Corn

Min første dreng blev født så vi ikke kom til en stor fest, som vi havde glædet os til og købt billetter hundrede år forinden...

Min anden søn blev født, samme dag som min svigerfar skulle holde 60 års fødselsdag, så der kom jeg heller ikke med

Min tredje søn er født samme dag, som min svoger skulle holde 40 års fødselsdag, så der kom jeg heller ikke med...

Nå ja, og så er de alle tre født i måneden før deres terminsdato.

1. mand termin marts, født februar

2. mand termin april, født marts

3. mand termin juli, født juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.