Loggidut skriver:
her er det for det meste mig, men Michael kan sagtens og gør det også tit, men eftersom han jobber og jeg går hjemme, så ligger det lidt naturligt.
hmmm, men din begrundelse lyder helt ekstrem underlig, i mine øre, man har jo været to om at lave barnet, og må jo i grunden være to om at tage vare på det..gud forbyde det, men hvis vi gik fra hinanden, så jeg nu gerne at min mand havde lige så meget indflydelse på vores barn, som da han boede med mig.
det er heller ikk fordi han ikk må se sine børn hvis vi skulle gå fra hinanden.. det er jo også hans børn, jeg vil bare ha de skal bo ved mig!! han har siddet meget i fængsel,jamie var 3 mdr da han kom ind og er kommet ud for ca et år siden og jamie er altså 4 år gammel nu. og tror ikke det lige stopper fordi vi går fra hinanden

sådan nogle ting ser han bare ikk, så han kan godt finde på at bringe jamie på banen når vi bliver uenige

og jeg bliver sku rasende når han kommer og tror at han bare skal ha jamie så kan jeg få den lille ny jeg har kæmpet med næb og klør for jamie!!! har være igennem en meget svær fødsels dep

så det gør pænt ondt bare at tænke på!! og i øvrigt vil jeg ha mine børn bor sammen

ved godt jeg ikk lever som de fleste andre på mange områder.. men har bare brændt fingerne for mange gange i livet.. mange

men håber du kan se lidt hvorfor jeg reagere som jeg gør?? men er glad for at se der er fædere som ikk er som min kæreste

men ta ikk fejl han er en go far over for jamie og det er også bedst sådan er glad for han ikk er ligeglad!!!
Anmeld