ble skift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.505 visninger
50 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Fam. Madsen

hej

jeg vil lige høre hvornår jeres mænd begynde at skifte ble på børnen?

altså her hjemme gjor manden det fra starten, men jeg var lige over ved min veninde som fik en dejlig lille dreng for ca. 5 uger siden og hendes mand har ikke prøvet og skifte eller give ham tøj på endnu.. også blev jeg da lidt nysgerri efter og høre om der er andre som har en mand der var lige sådan..?

Sandra/Familien Madsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Christinahr

Ja her gjorde faren det en af de første dage. Kan huske han var meget bange og utryg ved det da hun var så lille, men han blev vist overtalt 2 eller 3 dag

Anmeld

5. november 2008

M&F&C

Har sådan en dejlig kæreste der bare går lige til sagen og tager gerne bleskift Ligesom han gerne vil give en flaske! Synes da det er lidt vildt at det ik har interesseret ham at skifte tøj/ble på deres søn. Er han mon bange for at gøre det forkert? igang med skiftningen, ellers bliver sønnike alt for afhængig af at mor er hjemme til at gøre det

Anmeld

5. november 2008

Fam. Madsen

MaleneP skriver:

Har sådan en dejlig kæreste der bare går lige til sagen og tager gerne bleskift Ligesom han gerne vil give en flaske! Synes da det er lidt vildt at det ik har interesseret ham at skifte tøj/ble på deres søn. Er han mon bange for at gøre det forkert? igang med skiftningen, ellers bliver sønnike alt for afhængig af at mor er hjemme til at gøre det

jeg synes også det er underligt... men hun vil ikke tvinge ham.. men jeg er utrolig glad for at min mand gider og tage ham når han er hjemme60.png så jeg ikke behøver og være der hele tiden for som du siger far og søn skal jo også binde et bånd..60.png

Anmeld

5. november 2008

M&F&C

Familien Madsen skriver:

jeg synes også det er underligt... men hun vil ikke tvinge ham.. men jeg er utrolig glad for at min mand gider og tage ham når han er hjemme60.png så jeg ikke behøver og være der hele tiden for som du siger far og søn skal jo også binde et bånd..60.png

nej forståeligt... men måske skal han have et lille skub
ja det er skønt når kæresten gider tage del i det... så føler man ikke at hele dagen bliver brugt på bleskift og fodring
ja netop... også så mor kan forlade matriklen et par timer alene, måske til frisør eller sådan noget, uden at skulle bekymre sig om sønnike får rød røv af t ligge i en våd ble...

Anmeld

5. november 2008

JonTri

Her har faderen taget del i bleskift og sådan fra starten af. Ligeson han også giver flaske og sætter tøj sammen. Dog kan jeg godt mærke at nu hvor Jonathan får grød og mos mm, så er det mest mig der laver det... det er bedst mener min kæreste alt nyt er vel svært...
I det hele taget tager John meget del i hans søns liv, hvilket i vores verden er meget vigtigt...

Mht din venindes mand, så er den hyggelige stund ved puslebordet jo vigtig for far og søn. Moderen bonder jo ved evt. amning og nogle mænd kan jo godt synes det virker lidt unaturligt og mærkeligt at finde en naturlig måde at være sammen med et lille barn. Der er puslebordet jo genialt... har jeg ladet mig høre...

Uha det blev langt.
Rikke

Anmeld

5. november 2008

moniquesmor

jaah faren her hopper også de rækket ud i det..
han have fakstik nemmer ved det ind jeg have det..

men han kan ikke have lorte bleén men han gør det da af lige vel

Anmeld

5. november 2008

Fam. Madsen

MaleneP skriver:

nej forståeligt... men måske skal han have et lille skub
ja det er skønt når kæresten gider tage del i det... så føler man ikke at hele dagen bliver brugt på bleskift og fodring
ja netop... også så mor kan forlade matriklen et par timer alene, måske til frisør eller sådan noget, uden at skulle bekymre sig om sønnike får rød røv af t ligge i en våd ble...

jep lige netop45.png45.png

Anmeld

5. november 2008

lonemus

MIn mand har hjulpet til lige fra start af begge gange - allerede på fødegangen. Begge gange gjorde vi det sammen første gang 60.png

Han har også altid været god til at stå op og give flaske om natten osv., så han har været med lige fra starten af.
Det eneste han var lidt usikker på, var deres første bad...han var simpelthen bange for at tabe dem, fordi babyolien gjorde dem glatte. Jeg klarede så de første bade, mens han kiggede med - og selvfølgelig hjalp hvor han kunne. Men han var nu hurtigt med og fandt sin rytme.

Åh, bliver jo virkelig skruk af at tænke tilbage på det nu 60.png

Lone - som ikke er færdig med at føde børn 60.png

Anmeld

5. november 2008

twinboys

Fra 1.dag... Det var faktisk farmand der skiftede begge drenge først...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.