Grænser for humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Det er så der jeg er lost!

Har aldrig været skide dygtig til at skrive argumenterende og objektivt 

Hvad tager du afsæt i..spørgeskema, videnskabelige undersøgelser(hvis der findes sådanne) eller hvad gør du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

Hvad tager du afsæt i..spørgeskema, videnskabelige undersøgelser(hvis der findes sådanne) eller hvad gør du?

En artikel af kaldet "Sort humor er ikke for alle" af Sanne Gram og Anders Lund Madsen

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

En artikel af kaldet "Sort humor er ikke for alle" af Sanne Gram og Anders Lund Madsen

OK...måske du skulle finde mere og sætte op mod hinanden...eller lave et spørgeskema som tager afsæt i noget af det der står i artiklen...så se om det understøtter den eller det er noget helt andet du kommer ud med..

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

OK...måske du skulle finde mere og sætte op mod hinanden...eller lave et spørgeskema som tager afsæt i noget af det der står i artiklen...så se om det understøtter den eller det er noget helt andet du kommer ud med..

Ja, må hellere prøve - eller er det ikke en opgave der betyder noget, hvis jeg skulle fejle

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Ja, må hellere prøve - eller er det ikke en opgave der betyder noget, hvis jeg skulle fejle

Ok.. men det lyder da ret interessant..

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

Ok.. men det lyder da ret interessant..

Det er det også - har bare lige svært ved at få den drejet rigtigt

Anmeld

5. maj 2011

SpunkenJo

Ann. skriver:

Kort og godt:

Hvad diffinere i som grænser for humor?

Hvis nogen blir berørt på en negativ måde som gøre dem kede af det....

Ellers er grænserne jo defineret af dem man er sammen med.

Mine forældre syns som regel ikke det samme er sjovt, som kollegerne gør. (Arbejder i en maskulin verden)

På min arbejdsplads er humoren ikke altid for udenforstående hvorfor man må kende sit "publikum"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.