Grænser for humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Præcis - der er jeg helt enig. 

Skal lave en opgave om grænser for humor, men det er sørme svært når folk har så forskellig grænser og former for humor.

Men så er det vel det afsæt du skal tage..af grænserne er indidviduelle alt efter hvor man er i sit liv, hvad man har oplevet, hvordan og hvem man er...jeg har nok ikke de store grænser, altså ikke i forhold til hvad jeg selv siger og synes er sjovt, men jeg synes tit der er noget der er sjovt som forarger andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ann.

Secrets skriver:

Altså jeg ved ikke, hvor min grænse går. Synes man skal kunne lave sjov med svære emner, men ville selv ikke grine af din mors død eller sådan noget. Hvis du mener den der Bin Laden joke om de har anholdt hans familie, Remo Laden blablabla. og hans demente farfar "Hvor faen var det nu jeg Laden", så må jeg indrømme jeg synes den var hysterisk morsom pga. ordspillet

Ja ordspillet er da morsomt godt fundet på - men jeg må indrømme at jeg har svært ved indholdet. 

Det er et ømt emne og jeg synes måske det er tidligt at sådan noget kommer ud.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Ja ordspillet er da morsomt godt fundet på - men jeg må indrømme at jeg har svært ved indholdet. 

Det er et ømt emne og jeg synes måske det er tidligt at sådan noget kommer ud.

Humor er jo en måde at forholde sig til voldsomme oplevelser, ting, mennesker osv....jeg synes humor kan redde en masse og sørge for man ikke helt falder ned i et sort hul...

Og det der ordspil, det er da super sjovt,....jeg forarges af mennesker der hjulper over hans død eller viser billeder af døde...det er kvalmende...men humor omkring et navn, det er da sjovt...i min optik.

Anmeld

5. maj 2011

Carina1977

Ann. skriver:

Kort og godt:

Hvad diffinere i som grænser for humor?

Grænsen går hvis man gør nogen kede af det/sårer folk. Hvis alle synes det er sjovt, så er det jo fint nok

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

Humor er jo en måde at forholde sig til voldsomme oplevelser, ting, mennesker osv....jeg synes humor kan redde en masse og sørge for man ikke helt falder ned i et sort hul...

Og det der ordspil, det er da super sjovt,....jeg forarges af mennesker der hjulper over hans død eller viser billeder af døde...det er kvalmende...men humor omkring et navn, det er da sjovt...i min optik.

Ja, jubles der over død og sådan noget, så hakker jeg også bremsen. 

Jeg tror bare måske at det er fordi at jeg frygter hævnen. Man ved ikke hvor og hvornår den kommer?

Men jeg ved også at man jo ikke kan leve sådan.

At en joke kan hjælpe mennesker til noget bedre - det tror jeg bestemt på. Men den over og bliver ondskabsfuld, så mister jeg både noget for joken, men også for det menneske der fortæller den.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Ja, jubles der over død og sådan noget, så hakker jeg også bremsen. 

Jeg tror bare måske at det er fordi at jeg frygter hævnen. Man ved ikke hvor og hvornår den kommer?

Men jeg ved også at man jo ikke kan leve sådan.

At en joke kan hjælpe mennesker til noget bedre - det tror jeg bestemt på. Men den over og bliver ondskabsfuld, så mister jeg både noget for joken, men også for det menneske der fortæller den.

Men det er jo ikke det du skal skrive om, vel...altså dine subjektive oplevelser af humor og grænser...eller er det?

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

Men det er jo ikke det du skal skrive om, vel...altså dine subjektive oplevelser af humor og grænser...eller er det?

Nej jeg skal være argumenterende og objektiv.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Ann. skriver:

Nej jeg skal være argumenterende og objektiv.

Ok...så må du glemme dig og dit så...

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Eva. skriver:

Ok...så må du glemme dig og dit så...

Det er så der jeg er lost!

Har aldrig været skide dygtig til at skrive argumenterende og objektivt 

Anmeld

5. maj 2011

o1Mutte

Jeg har et lille eks. Det var fra den 1. april.
Vi havde lige afleveret vores hund ved nye ejere og vi var meget kede af det.
Så ringer min svoger og siger at der er ild i mine svigerforældres rum hvor fyret står.
Vi panikker og jeg hyler for rummet ligger lige op af huset.
Vi forsørger at få fat i svigerforældrene, men ingen af dem svare.
Vi kører med høj fart, for at nå hjem til dem. Det viser sig så at det bare var en aprils nar
Jeg var SÅ ond på ham i flere dage  Syntes det var den ondeste joke, for vi havde allerede følelserne uden på tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.