Grænser for humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.804 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Ann.

Kort og godt:

Hvad diffinere i som grænser for humor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Benjamins'mor

Hmm...Den er svær at svare på.

Hmm...Vel når man ikke synes det er sjovt længere, hvis altså man joker med død osv.

Anmeld

5. maj 2011

Rosa

Når det sårer andre personligt - eller er direkte farligt, ved f.eks. practical jokes. At folk bliver stødt, eller at offentlige personer hænges ud mener jeg er satire og hører ind under en kunstners rettigheder. 

Anmeld

5. maj 2011

Koen.

benjamins'mor skriver:

Hmm...Vel når man ikke synes det er sjovt længere, hvis altså man joker med død osv.

Den melder jeg mig på

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tanja. skriver:

Den melder jeg mig på

også mig

Anmeld

5. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jamen død og pædofilisme kom lige i mine tanker, det synes jeg ikke ligefrem man behøver joke om.

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Rosa skriver:

Når det sårer andre personligt - eller er direkte farligt, ved f.eks. practical jokes. At folk bliver stødt, eller at offentlige personer hænges ud mener jeg er satire og hører ind under en kunstners rettigheder. 

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

benjamins'mor skriver:

Ja, det tænker jeg også - ihvertfald den nye joke om Osama Bin Ladens død på facebook 

Vi sidder og arbejder med en opgave, og jeg finde det lidt svært, for folk har jo forskellige grænser og forskellig humor.

Anmeld

5. maj 2011

Ann.

Rosa skriver:

Præcis - der er jeg helt enig. 

Skal lave en opgave om grænser for humor, men det er sørme svært når folk har så forskellig grænser og former for humor.

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Ja, det tænker jeg også - ihvertfald den nye joke om Osama Bin Ladens død på facebook 

Vi sidder og arbejder med en opgave, og jeg finde det lidt svært, for folk har jo forskellige grænser og forskellig humor.

Altså jeg ved ikke, hvor min grænse går. Synes man skal kunne lave sjov med svære emner, men ville selv ikke grine af din mors død eller sådan noget. Hvis du mener den der Bin Laden joke om de har anholdt hans familie, Remo Laden blablabla. og hans demente farfar "Hvor faen var det nu jeg Laden", så må jeg indrømme jeg synes den var hysterisk morsom pga. ordspillet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.