Alene :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Københavnermor

Marita skriver:

Jeg vil så vælge at være uenig. Mener et barn er et barn idet det bliver undfanget og at det aldrig kan være ansvarligt at tage livet af det. Har aldrig mødt et barn der ville ønske det aldrig var blevet født. Men det er min livsholdning og jeg ved, at mange ikke deler den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

En ting kan jeg læse ud af dit indlæg.............og det er, at alting drejer sig om din "stakkels" kæreste. Måske skulle du til at tænke lidt mere på dig selv, og hvad du vil have ud af dit liv.

Vil du have en "serie" utro mand?? Vil du have en mand, der tvinger dig ud i en abort?? Vil du have en mand, der har bortadopteret sit eget barn, blot fordi han ikke gider? Vil du have en mand der holder vigtige beslutninger skjult for dig??

Tænk over hvad du egentllig fortjener?? For som jeg læser det, så fortjener din kæreste ikke dig. Alle ved jo hvordan børn bliver lavet, og det kan vel ikke komme bag på ham, at du bli'r gravid, hvis ikke i passer på.

Håber at du har modet og selvværdet til at komme videre alene, med din lille blyp i maven.

jeg hopper med på mettes kloge ord her..
Du skal ikke sætte ham på en pædistal, hvor hele dit liv skal leves for at please ham.

Anmeld

6. maj 2011

janne1986

Jeg har en lignende historie, med en eks jeg havde været sammen med i 4 år, bil, lejlighed, motorcykel, båd og vi var forlovede.. Og vi beskyttede os ikke, men da jeg så var gravid, ja så ville han ikke ha noget med mig og barnet og gøre og pressede mig til abort da jeg jo gerne ville ha ham....

Men mit had til ham blev så stort, har fortrudt siden og tænker stadig over det her 5 år senere...  Jeg hadede ham så meget for det at jeg smed ham ud en mdr senere ca...

Du er MEGET velkommen til og skrive en pb til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.