Hej allesammen,
Jeg står i en meget svær situation, jeg er blevet ufrivilligt gravid, og det kunne bare ikke passe dårliger end det gør lige nu.. Jeg havde self. svært ved at komme hjem til kæresten og fortælle ham om det hele, han blev heller ikke ligefrem glad for det, og sagde straks at det ville han ikke have noget med at gøre..
Jeg har i modsætning til ham tænkt mig at beholde barnet, jeg går ikke ind for abort for fortrød den sidste mere end noget andet. og føler ikke at abort er noget man gør hvis der slet ikke er nogen anden udvej, og jeg har en uddannelse, og en fin økonomi sammen med min kæreste, vi bor i en andel sammen, og har kendt hinanden i 6 år. den sidste abort var også hans ønske, og det lod jeg mig desværre presse til.... Jeg ved ikke om vores forhold kan holde til at vi får et barn, men jeg er 100% sikker på at jeg aldrig vil have noget med ham at gøre igen hvis han vælger at presse mig til at dræbe endnu et barn som han er medansvarlig for. desuden, vores forhold har overlevet at han har været mig utro flere gange, og det har jeg tilgivet, det har også overlevet at han har holdt hemmeligt for mig at han skulle flytte til tyskland og arbejde i ½ år. det gør lidt ondt at jeg altid skal støtte og vise forståelse overfor ham, og når han så gør mig gravid, siger han bare at han hverken vil have noget med mig eller barnet at gøre hvis jeg vælger at beholde det (han er 24) .. jeg har før mistet 2 fostre (ufrivillig abort) , og for 4 år siden bortadopterede han selv et barn. og han tager slet ikke højde for mine følelser i det her.. han har bare travlt med at få mig til at skifte mening, det gør jeg ikke denne gang det er helt sikkert..
nogen der har stået i en ligninde situation?
nogen der har nogle gode råd?
nogen der ved hvordan man måske kan få ham til at føle sig mere tilpas omkring det hele ?

Anmeld