Al´den snak om unge mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

N&J

anetteb skriver:

det står der da ikke noget om at jeg ikke har? :-)

Jeg troede man kaldte det noget andet når man havde taget lærerpladsen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anette&Sophia

N&J skriver:

Jeg troede man kaldte det noget andet når man havde taget lærerpladsen med

det er jo bare en hg uddannelse?
man kan tage en på 2 år, ( 1års skole + 1års elev) og så en på 4 år. ( 2 års skole + 2 års elev )

Anmeld

8. maj 2011

N&J

anetteb skriver:

det er jo bare en hg uddannelse?
man kan tage en på 2 år, ( 1års skole + 1års elev) og så en på 4 år. ( 2 års skole + 2 års elev )

okey, de hedder så det samme?? det er da en smule forvirrende, nu er det også ved at være mange år siden jeg fik min HF, men stod selv og kunne ikke få arbejde på det tidspunkt, fordi min HF betød nada og niks, det var mere derfor jeg spurgte lidt ind til det.. jeg syntes i hvert fald ikke det var særlig sjovt dengang

Anmeld

8. maj 2011

Anette&Sophia

N&J skriver:

okey, de hedder så det samme?? det er da en smule forvirrende, nu er det også ved at være mange år siden jeg fik min HF, men stod selv og kunne ikke få arbejde på det tidspunkt, fordi min HF betød nada og niks, det var mere derfor jeg spurgte lidt ind til det.. jeg syntes i hvert fald ikke det var særlig sjovt dengang

altså jeg snakker jo om HG

den korte er butiksmedhjælper og den lange er salgsassistent ( eller et andet fint ord )

Anmeld

8. maj 2011

N&J

anetteb skriver:

altså jeg snakker jo om HG

den korte er butiksmedhjælper og den lange er salgsassistent ( eller et andet fint ord )

Det ved jeg godt du gjorde.. 

Anmeld

8. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

fik mig lige til at google sagen...og det jeg troede viste sig også at stemme meget godt overens med mange af de artikler jeg fandt...her er lige to:

http://www.socialrdg.dk/Default.aspx?ID=2842

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=9992

Og nej, det er selvfølgelig ikke alle unge mødre, så lad være med at tage det personligt, men i stedet se objektivt på det og forhold jer til det der står i artiklerne.

Det er trist når sårbare unge får børn i stedet for at "få dem selv".

Men hvad kan man gøre, hvad mener I? og hvad tænker I om artiklerne...?

Jeg må tilstå de artikler bekræftede mig i de fordomme jeg desværre har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.