Lus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2008

Heidi B

Ida på 12 år, blver tjekket 1 gang om ugen, og hver fjerde dag når hun har lus...
Drengene er ikke blevet tjekket, men lider af arp, så der har de fået med tættekammen, når de trænger...
Jeg tjekker ikke mig selv...

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

3rollinger

fam.4xc skriver:

jo det vil jeg mene men hvis man som forældre først opdager det efter 3 uger kan der jo virkelig være mange lus hos mange børn som man ku forhindre blot ved at kikke dem efter 2 gange om ugen.

Mine boern havde underligt nok ikke lus, hverken foer eller efter at jeg fik det.

Anmeld

7. november 2008

Zuzet

Jeg har svaret aldrig, men tjekker hver gang der hænger en seddel om der er lus eller jeg får en mail om der er fundet lus på et af børnene i skolen. Og det er jo op og ned hvor længe der går....

Min store dreng havde får 3 år siden lus hele tiden fordi der var mange forældre der ikke tjekkede deres børn og/eller ikke gad kæmme og gøre noget ved dem grrrrrrrrrrrr

Når min søn havde været på weekend hos sin far var der igen fyldt af lus grrrrrrrrrrrr for han syntes de var klamme og gad ikke ordne dem

Så er glad for der ikke har været noget siden

Hilsen

Lotte

Anmeld

7. november 2008

fam.4xc

Trine Spanien skriver:

Mine boern havde underligt nok ikke lus, hverken foer eller efter at jeg fik det.

det var nu heller ik sådan jeg mente det... jeg mente at når der er så mange forældre der ik chekker deres børn efter et par gange om ugen vil børnene måske gå rundt og klø sig i mange uger før det går op for forældrene hvad der er galt og så kan der være VIRKELIG mange lus rundt omkring....

Det undre mig lidt så mange der har svaret at de ALDRIG chekker deres børn når de selv finder det ubehageligt/ulækkert med lus....

Anmeld

7. november 2008

Callesmor

Tjekker hver dag når jeg reder deres hår. Hader de små kryb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.