Jeg checker heller aldrig.
Ligesom Miamaja fik jeg ogsaa selv lus for noget tid siden, og gik 3 uger med det. Desvaerre er jeg saadan en der ikke er saelig lydhoer overfor mig selv og mine symptomer, saa selvom det kloede som en gal troede jeg det var skel indtil jeg tilfaeldigvis fangede en ulaekker lus mellem neglene.
Jeg var til laegen lige da det startede for at hoere, og han sagde det var skel og saa troede jeg jo bare paa det. Selvom jeg var ved at rive hovedbunden til blods. Men jeg har aldrig haft skel saa hvad ved jeg.

Det samme sket en anden gang jeg havde koebt en ny creme af en veninde, et maerke der hedder Nuskin. Min veninde sagde den traengte saa dybt ind og det kunne godt kloe lidt i starten da huden bad om mere og mere. Saa jeg smurte og jeg smurte og det kloede simpelthen saa jeg ikke kunne vaere til, saa jeg smurte mere, flere gange om dagen. Og til sidste havde jeg et kaempe udslet som det tog flere uger at komme over

.
Men mht lusene saa mener jeg da at det kloede vildt meget lidt fra starten. Vil man ikke kunne se om ungerne har lus fordi de kloer sig mere end normalt?
Knus
Trine
Anmeld