Lus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit chekker I ungernes hår for lus??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.124 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. november 2008

fam.4xc

Jeg kom lige til at tænke over dette, da jeg endnu en gang så en seddel på døren til Caroline Bh med endnu et tilfælde af lus...

Jeg selv kikker hende hver dag - kikker, ik kæmmer... Hun har meget fint lyst hår som man nemt ville ku se en lus i... Har endnu ik oplevet det, men der skal jo nok komme så tit der er lus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Honningblomst

Jeg tjekker aldrig mine drenge...
Knus..

Anmeld

5. november 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Jeg tjekker aldrig mine drenge...
Knus..

må jeg spørge hvorfor???

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

må jeg spørge hvorfor???

Fordi de aldrig har haft det, og fordi jeg jo nemt kan se hvis der er lus når de er i bad og jeg vasker deres hår..de er jo så korthårede..
Så jeg tror ikke på vi får den slags husdyr...er meget svært at få når de har så kort hår.
Knus Eva..som fik lus den første uge i praktik i en børnehaveklasse...føj..

Anmeld

5. november 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Fordi de aldrig har haft det, og fordi jeg jo nemt kan se hvis der er lus når de er i bad og jeg vasker deres hår..de er jo så korthårede..
Så jeg tror ikke på vi får den slags husdyr...er meget svært at få når de har så kort hår.
Knus Eva..som fik lus den første uge i praktik i en børnehaveklasse...føj..

men så kikker du også lidt når I bader... eller ihvertfald er opmærksom på det ku være der....

Det er nemlig dem der slet ik gør noget der undre mig for så kommer man dem jo aldrig til livs...

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

men så kikker du også lidt når I bader... eller ihvertfald er opmærksom på det ku være der....

Det er nemlig dem der slet ik gør noget der undre mig for så kommer man dem jo aldrig til livs...

Tjo..men jeg ville helt sikkert gøre det hvis jeg havde børn med langt hår eller hvis de en gang havde haft det. Det er nemlig der problemet er, synes jeg...at det er de samme børn der får det igen og igen og nogle bare intet gør.
Knus Eva...

Anmeld

5. november 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Tjo..men jeg ville helt sikkert gøre det hvis jeg havde børn med langt hår eller hvis de en gang havde haft det. Det er nemlig der problemet er, synes jeg...at det er de samme børn der får det igen og igen og nogle bare intet gør.
Knus Eva...

Præcis

Anmeld

5. november 2008

twinboys

Lidt svært at svare på... Nu har mine drenge jo ikke langt hår, så de får det jo ikke så hurtigt som dem med langt hår...

Men hænger der en seddel med at de har lus i børnehaverne ja så tjekker jeg dem oftere...

Men nej ellers kun en gang i mellem...

Majbritt

Anmeld

5. november 2008

lonemus

Jeg kigger hver eneste dag, når de er i bad - jeg kan ikke lade være, jeg er meget hysterisk med det, så hvis de skulle få lus, vil jeg gerne igang med behandlingen hurtigt.

Lone

Anmeld

5. november 2008

H+S Skjolgborg.

Her har jeg skrev hver 14 dag.Benjamin har kun haft det 2 gang men det var da han lige var starte i ny børnehave der have alle børne det meget tit...Jeg har aldrig haft det heller ikke som barn..dejligt hber det smitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.