Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Jeg ved godt der sikkert er mange ærlige sælger herinde men vil alligevel advarer. Jeg har købt tøj af en meget aktiv bruger herinde. Mit tøj dukkede aldrig op. Ærgeligt skrev sælger...Hun tilbød ikke at betale noget af beløbet tilbage eller noget. Og der er jo desværre ingen steder man kan give hende karakter som feks trendsales. Ja jeg er i hvert fald f.ærdig med at købe herinde og vil holde skarpt øje med om det jeg har købt skulle dukke op til salg her igen...

Jeg ved, det er træls, har selv prøvet det samme, og betalte pengene igen, men siden da har jeg brugt det at sende med forsikring - mener bare det hedder som pakke. De fleste sender vel som Maxibrev? Det koster lidt mere, men hvis nu pakken ikke dukker op, kan man få den dækket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

AndreasMor84

Øvøvøv... uærlige mennesker er til at sig over.. fatter ikke man kan være sådan overfor andre, men det må jo betyde at de gerne selv vil behandles sådan.. så usmageligt!!

Jeg er selv begyndt at købe en del babytøj herinde til vores kommende baby, så gad da godt vide hvem det er, så jeg ikke bliver fristet af hendes salgsannoncer

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg ville altså have det ret dårligt med at sende hendes navn til jer( ja jeg burde nok ikke have det)...Men kan se på hendes indlæg at hun er ret populær herinde og hun sælger meget. Måske er det kun mig der har været uheldig med hendes salg. Der er jo ingen af os der kan bevise noget. Jo men det er dårlig stil. Hun ignorerer også bare mine beskeder nu..så kan da godt tvivle på om det er sendt. Jeg ville altid betale mindt halvdelen tilbage hvis det var mig men sådna er vi så forskellige. Ville være rart hvis der var et "karakter sytem herinde" så man kunne være tryg ved køb. Dette køb var mit 1 herinde og desværre også det sidste æv...

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg ville altså have det ret dårligt med at sende hendes navn til jer( ja jeg burde nok ikke have det)...Men kan se på hendes indlæg at hun er ret populær herinde og hun sælger meget. Måske er det kun mig der har været uheldig med hendes salg. Der er jo ingen af os der kan bevise noget. Jo men det er dårlig stil. Hun ignorerer også bare mine beskeder nu..så kan da godt tvivle på om det er sendt. Jeg ville altid betale mindt halvdelen tilbage hvis det var mig men sådna er vi så forskellige. Ville være rart hvis der var et "karakter sytem herinde" så man kunne være tryg ved køb. Dette køb var mit 1 herinde og desværre også det sidste æv...

Jeg har også oplevet at en sælger slet ikke var som jeg troede Jeg gik aldrig det jeg betalte for, men kun svinere på PB.

Personen sælger meget herinde, men jeg må jo ikke skrive hvem det er da det er påstand mod påstand..

Men krummer tæer når jeg ser hendes salgsannoncer.

Anmeld

4. maj 2011

Magsen

Mutti2B skriver:

At tøjet ikke når frem er jo ikke hendes skyld. At du ikke sikrer dig at få sendt pakken med kvittering (koster lidt mere), er jo ikke noget hun skal bøde for.

den hopper jeg med på.

Anmeld

4. maj 2011

qp

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg tror jeg ved hvem du taler om ... Og det er røv ærgeligt, at sådan noget skal ske! Kan du ikke bede hende fremskaffe en kopi af, at hun har sendt varerne?? - Jeg selv gemmer altid kvitteringerne fra posthuset som bevis på, at jeg har sendt pakkerne sådan i et pr dage indtil vi har fået afsluttet ordentligt.

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth85

Øv - håber varen bliver din på en eller anden måde Eller i finder en løsning, som I begge kan gå med til. Altid øv, når pengene bare er spildt

Anmeld

4. maj 2011

Muffinmus

ved godt post dk er nogle nossefår i ny og næ,men når det er sagt har jeg sgu ud af 500 køb og voer 150 salg ALDRIG mistet noget med posten endnu, så det med deres evige undskyldninger med at det er blevet væk i posten er altså for inge...det sker, men dælme ikke så tit for de samme personer.

Og samtidig synes jeg man tit allerede fra første besked om posten har en ide om folk lyver eller ej.....

Anmeld

4. maj 2011

maj2011

mega ærgeligt, men sådan en chance tager man jo når man køber herinde. jeg sælger en del, og får som så aldrig tjekket om pengene går ind på min konto, da jeg sender samme dag, eller dagen efter vi har lavet en aftale.

det er jo begge veje, købe kan bare lade være med at overfører, og sælger kan lade være med at sende. har en gang lavet en aftale med en at hun betalte halvdelen nu og halvdelen når hun fik pakken, da det var lidt dyrt.

jeg opgiver altid min adr og telefon nr, når jeg sælger, for så kan man da se at jeg findes :-)

men det er da helt sikkert en tillids sag :-) og ja kunne da godt bruge at man kunne gi en smilyes når en handel var gået fint :-)

klem majbrit

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Jeg køber også en del her inde og heldigvis har jeg altid modtaget alt mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.