Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Sildefisk

Bee skriver:

Jeg vil også gerne vide hvem pågældende er, da jeg også til tider køber meget tøj herinde...

også her, køber også en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Happiness

Har for det meste haft positive oplevelser herinde

Dog har jeg 1 gang ikke modtaget tøjet. Sælger kom med den ene undskyldning efter den anden. Og blev ved med at love at sende tøjet. Fik en sms 3 måneder efter handlen, om at varen var sendt, efter jeg spurgte om hun så ikke ville overføre pengene retur igen... Har dog ikke modtaget noget endnu. Og gider ikke bruge mere krudt på det. 

Jeg har handlet siden, hvor jeg har modtaget varen Og tør godt fortsætte, men er meget opmærksom på hvem jeg handler med og sådan.

Anmeld

4. maj 2011

Tip!

myr81 skriver:

også her, køber også en del

indtil videre har jeg været meget heldig med det jeg har købt herinde.. men en dag skal det jo nok gå galt..

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Øv hvor surt.

Jeg vil også gerne vide hvem det er, da jeg køber meget herinde.

Anmeld

4. maj 2011

Muffinmus

AJ- det er bare SÅ dårlig personlighed at gøre sådan noget. At snyde folk er direkte lavt, usmagelig og plat.

Vil gerne have en pb om navnet så jeg i fremtiden kan undgå denne person da jeg ikke ønsker at miste mine penge til sådan en atterlig person.

Og i øvrigt synes jeg at det skal være slut for sådan en bruger, snyder man folk skal man bare ikke være herinde.

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

jeg vil også meget gere ha en mail om hvem d er

Anmeld

4. maj 2011

Vibeke Henriksen

Jeg vil også gerne vide hvem det er da jeg også køber herinde ind imellem. Knus.

Anmeld

4. maj 2011

Diana...

Det er bare så dårlig stil  Jeg synes efter hånden der har været flere af disse eksempler håber at Henrik og co kan får lidt strammere regler her inde. 

Jeg vil også meget gerne have en PB med hvem det er så man ikke kommer ud for det samme. 

Kram til dig. 

Anmeld

4. maj 2011

tinasmor

wamse skriver:

Kan godt forstå, at det er træls for dig, men når det er sagt, så vil det jo være påstand mod påstand i sådan en sag. Sælger kan jo ikke vide, om du bare er uærlig, og har modtaget pakken. 

Jeg har stået med problemet engang, hvor jeg havde sendt pakken, men køber sagde at den ikke var kommet. Så viser det sig, at hun bare havde overset pakkemerkatet i postkassen, så den kom retur. Så ville køber have, at vi skulle slå halv skade om porto, for en ny forsendelse, hvilket jeg ikke ville, da jeg allerede en gang, havde overholdt min del af aftalen. 

Jeg er enig. Man kan jo i virkeligheden ikke vide om sælger IKKE har sendt den pakke. Det er jo påstand mod påstand. Man kan jo ikke vide om sælger har snydt eller om den virkelig ER tabt i posten. det ville jo ikke være allerførste gang i Danmarks historien at et brev/pakke ikke er kommet frem.

SOm en anden siger så skal man aftale at sælger har den seddel der beviser at den er solgt men er dette ikke sket, så vil det jo altid være påstand mod påstand.

Anmeld

4. maj 2011

Mutti2B

At tøjet ikke når frem er jo ikke hendes skyld. At du ikke sikrer dig at få sendt pakken med kvittering (koster lidt mere), er jo ikke noget hun skal bøde for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.