Se, jeg har syet en ugle-pude :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

*A*

Hvad tager du for sådan en ugle pude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mette.

*A* skriver:

Hvad tager du for sådan en ugle pude?

100 kr., også porto hvis den skal sendes Jeg kan ikke gøre det billigere, da der går mange forskellige slags materialer til den.

Anmeld

7. maj 2011

*A*

Mette. skriver:

100 kr., også porto hvis den skal sendes Jeg kan ikke gøre det billigere, da der går mange forskellige slags materialer til den.

Det er fint nok...  Vingerne må gerne være af stjerne stoffet.

Hvor bor du henne?

Anmeld

8. maj 2011

Mette.

*A* skriver:

Det er fint nok...  Vingerne må gerne være af stjerne stoffet.

Hvor bor du henne?

Jeg bor lidt udenfor Århus.

Er det de røde/hvide stjerner eller det hvide stof med blå/røde stjerner? Jeg kan som skrevet til de andre først være færdig med dem efter 16. Maj, da jeg har en stor eksamen der.

Anmeld

8. maj 2011

*A*

Mette. skriver:

Jeg bor lidt udenfor Århus.

Er det de røde/hvide stjerner eller det hvide stof med blå/røde stjerner? Jeg kan som skrevet til de andre først være færdig med dem efter 16. Maj, da jeg har en stor eksamen der.

Det er stoffet med de blå og røde stjerner. Det er helt ok at det først bliver efter d. 16. Kan du ikke sende den med posten til mig? Jeg overfører bare penge til din konto! Hvad bliver prisen incl. porto?

Anmeld

8. maj 2011

Mette.

*A* skriver:

Det er stoffet med de blå og røde stjerner. Det er helt ok at det først bliver efter d. 16. Kan du ikke sende den med posten til mig? Jeg overfører bare penge til din konto! Hvad bliver prisen incl. porto?

Fint Jeg får det stof hjem i næste uge, det er lige blevet sendt fra USA nemlig, så når passer det nok med jeg kan gå i gang med uglen.

Jo, jeg kan sagtens sende den, jeg tror det vil koste omkring 25 kr., måske lidt mere. Men når jeg har fået begyndt på den, skriver jeg en pb til dig med konto oplysninger, jeg vil gerne lige have alle materialer i hus og sikre mig det er i orden, inden jeg får nogle penge.

Anmeld

8. maj 2011

*A*

Mette. skriver:

Fint Jeg får det stof hjem i næste uge, det er lige blevet sendt fra USA nemlig, så når passer det nok med jeg kan gå i gang med uglen.

Jo, jeg kan sagtens sende den, jeg tror det vil koste omkring 25 kr., måske lidt mere. Men når jeg har fået begyndt på den, skriver jeg en pb til dig med konto oplysninger, jeg vil gerne lige have alle materialer i hus og sikre mig det er i orden, inden jeg får nogle penge.

Det er god stil

Jeg afventer en pb fra dig... 

Ha´en god aften...

Anmeld

26. maj 2011

*A*

Her til morgen landede Mettes ugle pude hos os... Uglen, som har fået navnet Uffe bor nu i hjørnet ved vores puslebord...

Tak Mette. Jeg har sende en pb til dig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Her til morgen landede Mettes ugle pude hos os... Uglen, som har fået navnet Uffe bor nu i hjørnet ved vores puslebord...

Tak Mette. Jeg har sende en pb til dig...

Sikke et hyggeligt puslehjørne og Uffe passer jo helt perfekt ind.  

Anmeld

26. maj 2011

*A*

Mette. skriver:

Sikke et hyggeligt puslehjørne og Uffe passer jo helt perfekt ind.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.