Se, jeg har syet en ugle-pude :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.412 visninger
55 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Mette.

Jeg vil bare lige vise min seneste kreation frem - em uglepude til Emilies pudehjørne.

Det har taget laaang tid at lave den også har den endda nogle småfejl, men, øvelse gør mester, så jeg må sy nogle flere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mig med maven

Det er du da rimelig sej til!

Anmeld

5. maj 2011

lotte32

hvor er den fiiin

Uhh uhh jeg ææælsker ugler

Lotte Ø. 

Anmeld

5. maj 2011

Mille83

Mette. skriver:

Jeg vil bare lige vise min seneste kreation frem - em uglepude til Emilies pudehjørne.

Det har taget laaang tid at lave den også har den endda nogle småfejl, men, øvelse gør mester, så jeg må sy nogle flere.

Hold op den er fed.... Sælger du ud af dem? 

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Hold op den er fed.... Sælger du ud af dem? 

Jeg er midt i eksamensstres indtil d. 16. Maj, men efter det har jeg overvejet at sy nogle flere, hvis nogle skulle have interesse i at købe en.

Så ja, efter den dato, vil jeg gerne sy en til dig, men prisen bliver cirka 100 pp, da der er en del materialer i den, så jeg ved ikke om det bliver for dyrt?! 

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

Og tak for roserne piger. 

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Ej altså hvor er den fin

Anmeld

5. maj 2011

LinLin

Mette. skriver:

Anmeld

5. maj 2011

Nessie

Sød sød pude, dem tror jeg sagtens du kan sælge

Anmeld

5. maj 2011

Mille83

Mette. skriver:

Jeg er midt i eksamensstres indtil d. 16. Maj, men efter det har jeg overvejet at sy nogle flere, hvis nogle skulle have interesse i at købe en.

Så ja, efter den dato, vil jeg gerne sy en til dig, men prisen bliver cirka 100 pp, da der er en del materialer i den, så jeg ved ikke om det bliver for dyrt?! 

Det tror jeg ikke, gi lige en melding herinde når/hvis du begynder og sy dem så kan jeg tænke over det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.