Se, jeg har syet en ugle-pude :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

132319

Mette. skriver:

Jeg er midt i eksamensstres indtil d. 16. Maj, men efter det har jeg overvejet at sy nogle flere, hvis nogle skulle have interesse i at købe en.

Så ja, efter den dato, vil jeg gerne sy en til dig, men prisen bliver cirka 100 pp, da der er en del materialer i den, så jeg ved ikke om det bliver for dyrt?! 

Oooorv, du må MEGET gerne sige til hvis du begynder at sy og sælge, den pude ville passe PERFEKT til Kamilles Ferm Living uglerangle som hænger over hendes seng  Jeg vil med glæde give 100pp 

Super fin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Brams

Neeej hvor er den bare fin - kan du ikke lave nogle og sælge dem???

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Det tror jeg ikke, gi lige en melding herinde når/hvis du begynder og sy dem så kan jeg tænke over det 

Jamen jeg vil gerne sy en tid dig, efter 16. maj, hvis du er interesseret. Du kan bare sende mig en pb indenfor de næste par dage hvis du finder ud af du gerne vil have en

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

132319 skriver:

Oooorv, du må MEGET gerne sige til hvis du begynder at sy og sælge, den pude ville passe PERFEKT til Kamilles Ferm Living uglerangle som hænger over hendes seng  Jeg vil med glæde give 100pp 

Super fin 

Jeg vil gerne sy en til dig, efter d. 16. Maj, da jeg har en stor eksamen der. Hvis du sender mig en pb, kan vi aftale nærmere, så kan jeg også vise noget forskelligt stof frem som kan vælges til vingerne.

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

Brams skriver:

Neeej hvor er den bare fin - kan du ikke lave nogle og sælge dem???

Jeg vil også gerne sy til dig, efter d. 16. Maj, hvor min store eksamen ligger. Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb, så kan vi aftale nærmere

Anmeld

5. maj 2011

Mamalou

Mette. skriver:

Jeg vil bare lige vise min seneste kreation frem - em uglepude til Emilies pudehjørne.

Det har taget laaang tid at lave den også har den endda nogle småfejl, men, øvelse gør mester, så jeg må sy nogle flere.

Hvor er den super flot! 

Du må sige til når du i gang med produktionen, jeg er ihvertfald interesseret! 

Anmeld

5. maj 2011

Mette.

Mamalou skriver:

Hvor er den super flot! 

Du må sige til når du i gang med produktionen, jeg er ihvertfald interesseret! 

Efter 16. Maj kan jeg sy til interesserede Så skriv en pb, hvis du fortsat er interesseret. Jeg vil gerne vide det inden for et par dage, så jeg kan få materialer købt hjem til det.

Anmeld

7. maj 2011

Mette.

Stof til vinger, til dem der skulle være interesseret i eventuelt at købe en ugle-pude.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

*A*

132319 skriver:

Super fin 

Den er SUPER fin, men ligner meget den fra Ferm Living Jeg vil også gerne købe en...

Anmeld

7. maj 2011

Mette.

*A* skriver:

Den er SUPER fin, men ligner meget den fra Ferm Living Jeg vil også gerne købe en...

Jeg har også brugt dem som inspiration, fordi jeg selv er helt vild med ugler, men nægter at give 300 kr., for puden.  

Du kan sende mig en pb, også se her på s. 2, hvilket stof du gerne vil have som vinger, hvis det ikke skal være det samme som på den jeg har syet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.