Overtro med barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

camilla28

vores kom hjem før tid   vi troede bare vi fik den i en kasse men istedet for kom den samlet og den har vi genbrugt til nr 2 barn sååå

vi dækkede den bare til og så rørte vi den ikke før vi skulle bruge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

JustMe

Der er også flere, der har været meget imod tanken om at få barnevognen hjem og sagt, at vi absolut ikke skulle have den hjem. I stedet måtte den stå hos dem, i butikken eller andet. Men vi er ikke overtroiske, så det har vi nu ikke skelet til. Vi har ikke haft plads til at få vognen hjem før for nogle uger siden, men nu står den i stuen. Vuggen er også hjemme og redt

Anmeld

4. maj 2011

Deka11

madagaskar skriver:

Rigtigt eller forkert er nok en definitionssag.

Men jeg kan fortælle dig, at det er statistisk forkert at flere børn dør, hvis barnevognen er taget hjem Heldigvis da!

Forkert ordvalg så.  Det jeg mener er at det er op til en selv om man vil tro på det eller ej.

Men godt at der ikke sker flere ulykker ved at tage den med hjem inden barnet kommer.

Anmeld

4. maj 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi hentede vores midt i januar og vores søn blev født den 30/3

Anmeld

4. maj 2011

chael

Jemion skriver:

Jeg har altid fået at vide at jeg aldrig måtte få barnevognen hjem inden barnet var født.

Har altid indtil troet at det skulle være sådan men nu har vi altså fået barnevognen hjem. Kan ikke helt finde ud af om jeg burde stille den i kælderen, den har jo været inden for nu. Får helt dårlig samvittighed

Andre der tog deres barnevogne hjem?? 

Jeg gjorde ikke. Er ret overtroisk med det, men det er der også personlige grunde til.

Så den stod i forretningen til vi skulle hjem fra sygehuset med min datter.

Denne gang lader vi den også stå i forretningen indtil vi har født. Jeg skal ikke nyde noget.

*Camilla 19+0

Anmeld

4. maj 2011

jeansmummie

Hvad er det for en overtro altså hvad lyder den på?

Anmeld

4. maj 2011

Nessie

Vi ihavde alt klar til vores, værelse, barnevogn og det hele

Jeg lovede dog min mor ikke at lægge sengetøj på, før den lille var kommet

Anmeld

4. maj 2011

*A*

Vores barnevogn blev først afhentet i Babysam samme dag som vi forlod sygehuset. Barnevognen var købt på forhånd, men blev bare opbevaret i butikken...

Anmeld

4. maj 2011

Hertzum77

Vi havde barnevognen stående i butikken. Manden hentede den dagen efter fødslen. Men ikke pga af overtro, det var bare det nemmeste

Anmeld

4. maj 2011

Jemion

Jeg ved ikke hvad den overtro går ud på men er noget jeg altid har fået at vide..

Tror bare vi beholder den på lillemandens værelse da det ikke er færdigt endnu,    Kan godt lide at alt er helt klar til han kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.