Overtro med barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.924 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Jemion

Jeg har altid fået at vide at jeg aldrig måtte få barnevognen hjem inden barnet var født.

Har altid indtil troet at det skulle være sådan men nu har vi altså fået barnevognen hjem. Kan ikke helt finde ud af om jeg burde stille den i kælderen, den har jo været inden for nu. Får helt dårlig samvittighed

Andre der tog deres barnevogne hjem?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

otlitrom

Nej, den kommende morfar gik i spåner, da vi bare nævnte at stille den i vores kælderrum. Så den står i morfars kælder og venter på at komme i brug

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Jemion skriver:

Jeg har altid fået at vide at jeg aldrig måtte få barnevognen hjem inden barnet var født.

Har altid indtil troet at det skulle være sådan men nu har vi altså fået barnevognen hjem. Kan ikke helt finde ud af om jeg burde stille den i kælderen, den har jo været inden for nu. Får helt dårlig samvittighed

Nej den stod ved min papmor

Anmeld

4. maj 2011

sophiemy

åndssvag overtro - vi tog barnevogn hjem i god tid

Anmeld

4. maj 2011

ZamanogDania

Ja jeg tog barnevognen indenfor i hendes værelse. Tror ikke på det der mærkelig overtro.

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Vores barnevogn står pænt hjemme ved min familie og venter til den lille er født..

Anmeld

4. maj 2011

Mutti2B

Du skal bare tænke på alle den der får barn nummer 2, 3, osv der vælger at genbruge barnevognen. Der står barnevognen jo også derhjemme

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

Herhjemme er vi ikke overtroiske

Barnevognen skal da hjem i god tid, så man kan kigge på den og glæde sig, sådan har vi det

Anmeld

4. maj 2011

Persille83

Vores den stod i stuen i flere måneder inden hun kom til verden ( fik den i fødselsdags gave ). Ja hele hendes værelse stod klar inden hun var født.

Anmeld

4. maj 2011

Christine

Jemion skriver:

Jeg er selv lidt overtroisk med forskellige ting, også det med barnevognen. Bortset fra det så ville jeg hade at skulle hjem til en barnevogn HVIS det heltforfærdelige skulle ske, at vi ikke får en levende baby med hjem. Så for mig er det fornuftigt ikke at have barnevognen hjemme, men har da også udviklet sig til lidt overtro. Min overtro siger at det er fint nok hvis du får vognen ud nu  Det betyder ikke så meget at den har været inde, bare den ikke står der helt tom og stirrer på én dag efter dag.. sådan har jeg det bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.