Øv jeg har det skod! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Øv, håber ikke det er det! Er for træt til at blive syg. Hehe! Så det er vel en dobbelkausal virkning. Hurra!

Men tak 

Jeg er selv møgforkølet lige nu og er dødtræt i kroppen..

Så den står også bare på masser af hvile og så ellers spise en masse frugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Jeg er selv møgforkølet lige nu og er dødtræt i kroppen..

Så den står også bare på masser af hvile og så ellers spise en masse frugt..

Øv, god bedring! Måske er der noget i omløb! Det har jeg bare ikke tid til, jeg er under ekstremt pres op til eksamen nu her 

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Øv, god bedring! Måske er der noget i omløb! Det har jeg bare ikke tid til, jeg er under ekstremt pres op til eksamen nu her 

Årh, for søren din stakkel..

nej så er det virkelig ikke sjovt samtidig at skulle gå rundt og være syg..  har du fået det værre siden i morges eller?

Jeg tror helt klart også der er noget i omløb eller også er det pga. det skiftende vejr..

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Årh, for søren din stakkel..

nej så er det virkelig ikke sjovt samtidig at skulle gå rundt og være syg..  har du fået det værre siden i morges eller?

Jeg tror helt klart også der er noget i omløb eller også er det pga. det skiftende vejr..

DEt var egentlig blevet bedre, men nu har jeg kvalme igen. Og vi har bestilt bord til at tage ud at spise i aften, fordi min kæreste har fået sin drømmepraktikplads, og det vil jeg helst ikke aflyse, for han skal jo fejres. Så håber det bliver lidt bedre inden senere.. Det var i hvert fald rart at sove lidt!

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

DEt var egentlig blevet bedre, men nu har jeg kvalme igen. Og vi har bestilt bord til at tage ud at spise i aften, fordi min kæreste har fået sin drømmepraktikplads, og det vil jeg helst ikke aflyse, for han skal jo fejres. Så håber det bliver lidt bedre inden senere.. Det var i hvert fald rart at sove lidt!

Sikke noget, håber snart du er på toppen igen!

ja, jeg har også kvalme og ingen appetit og så ellers bare så forkølet som man nu kan være, øvøv.

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Sikke noget, håber snart du er på toppen igen!

ja, jeg har også kvalme og ingen appetit og så ellers bare så forkølet som man nu kan være, øvøv.

Tak i lige måde 

Det er fnadme også træls! Er noget af det stadig graviditetsbetinget? Tænker kvalmen og det? Eller var du egentlig kommet over det?

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Tak i lige måde 

Det er fnadme også træls! Er noget af det stadig graviditetsbetinget? Tænker kvalmen og det? Eller var du egentlig kommet over det?

Uha, kvalmen har jeg stadig desværre..

det er virkelig et helvede, nogle dage er OK hvor jeg kan spise nogenlunde normalt og andre dage er bare slemme hvor jeg stadig kaster op..

så tror kun min kvalme forstærkes lidt af at jeg oveni det også er sløj og forkølet.

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Uha, kvalmen har jeg stadig desværre..

det er virkelig et helvede, nogle dage er OK hvor jeg kan spise nogenlunde normalt og andre dage er bare slemme hvor jeg stadig kaster op..

så tror kun min kvalme forstærkes lidt af at jeg oveni det også er sløj og forkølet.

Nej hvor er du uheldig, og så når du er så langt henne! Håber virkelig det snart går over for dig, for det er virkelig ikke sjovt!

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Nej hvor er du uheldig, og så når du er så langt henne! Håber virkelig det snart går over for dig, for det er virkelig ikke sjovt!

Ja, det er virkelig træls at skulle døje med kvalme hver dag..

Håber også den på mirakuløs måde snart forsvinder helt og bliver væk!

God bedring til os begge..

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ja, det er virkelig træls at skulle døje med kvalme hver dag..

Håber også den på mirakuløs måde snart forsvinder helt og bliver væk!

God bedring til os begge..

Jeps, vi må sende god karma i hinandens retning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.