Øv jeg har det skod! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Hmm... Den er svær.. Måske noget smitte fra din kæreste... Kom lige med en update... 

WEll, jordemoderen gætter på det er omgangssyge eller noget lignende :/ Nu må vi se, om jeg får det bedre. Jeg har brug for at sove lige nu, og fik også besked på at slappe af, men jeg skulle træne i eftermiddag med en pige herfra, og det er hendes første gang i centeret. Men jeg kan ikke træne, jeg har det for skidt. Og jeg har ikke hendes nr og kan ikke finde det på nettet! Hvordan i alverden skal jeg få fat i hende og aflyse!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ih, det lyder som noget træls influenza-noget. Men det kan aldrig skade at spørge jordmor selvom hun nok siger det samme Men STORT

Ja, noget lignende, hun gættede på omgangssyge. Og hun var i øvrugt selv syg, så vi var et kønt par. Haha! Men tak 

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

WEll, jordemoderen gætter på det er omgangssyge eller noget lignende :/ Nu må vi se, om jeg får det bedre. Jeg har brug for at sove lige nu, og fik også besked på at slappe af, men jeg skulle træne i eftermiddag med en pige herfra, og det er hendes første gang i centeret. Men jeg kan ikke træne, jeg har det for skidt. Og jeg har ikke hendes nr og kan ikke finde det på nettet! Hvordan i alverden skal jeg få fat i hende og aflyse!?

Av det kan jeg da godt se er et problem.... Hmm... Er brugeren online? Måske nogle andre herinde har et nummer på hende? 

Anmeld

4. maj 2011

JustMe

Secrets skriver:

JAmen det var da lige godt satans hvad man må finde sig i fra den krop Hehe! Men jordemoder besøget gik super godt. Hun gættede på det måske var omgangssyge :/ Men hold kæft hun var sød, hende glæder jeg mig til at møde fremover. Hun sagde, at vi så vidt muligt ville have hende hver gang!

Og selv tak søde! 

Btw. Nu stiller jeg lige alle i tråden dette spørgsmål: What the fuck skal jeg gøre? Skulle træne her 14.55 med en pige her fra baby, hun har lige meldt sig ind og det er hendes første gang. Men jeg kan simpelthen ikke, jeg har det for skidt og kroppen er drænet. Men jeg har ikke hendes nr, og kan ikke finde hende på krak eller dgs! Og jeg ved, at hun ville tage direkte derned efter arbejde. Argh! What to do?!

Ring ned til centeret og læg en besked, de kan give hende, når hun kommer

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

JAmen det var da lige godt satans hvad man må finde sig i fra den krop Hehe! Men jordemoder besøget gik super godt. Hun gættede på det måske var omgangssyge :/ Men hold kæft hun var sød, hende glæder jeg mig til at møde fremover. Hun sagde, at vi så vidt muligt ville have hende hver gang!

Og selv tak søde! 

Btw. Nu stiller jeg lige alle i tråden dette spørgsmål: What the fuck skal jeg gøre? Skulle træne her 14.55 med en pige her fra baby, hun har lige meldt sig ind og det er hendes første gang. Men jeg kan simpelthen ikke, jeg har det for skidt og kroppen er drænet. Men jeg har ikke hendes nr, og kan ikke finde hende på krak eller dgs! Og jeg ved, at hun ville tage direkte derned efter arbejde. Argh! What to do?!

Det er så vigtigt med en jordemoder, man godt kan lide..Så fedt

Ja det er nok noget omgangssyge, øv hvor træls

Yikes ja det er ikke nemt Prøv at skrive et brev til hende her, måske hun når at se det Ellers skriv hendes brugernavn, måske der er nogen der kender hende og kan kontakte hende?

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

JustMe skriver:

Det kan ingen af os jo svare dig på  Men det kan være en forkølelse eller influenza under opsejling. Det kan også ganske enkelt være en dag, hvor din krop bare er nedkørt. Jeg har haft flere dage, hvor jeg har haft følt mig bombet tilbage til stenalderen uden nogen påviselig grund. Dagen efter har det været væk igen.

Så hvis alt er fint, når du kommer til JM, ville jeg bare sørge for at slappe godt af og forkæle mig selv, til jeg var på "toppen" igen

Det er en god idé, vil gerne sove lidt, måske hjælper det! Desværre sidder jeg, som skrevet til nogen af de andre, pænt meget i saksen. Skulle træne med en pige herfra kl. 15, og det er hendes første besøg i centeret. Men jeg kan simpelthen ikke træne nu, og jeg har ikke hendes nr og kan ikke finde det på nettet Og jeg mener hun ville tage direkte fra arbejde derned, så hvordan kommer jeg lige ud af den kattepine? 

Anmeld

4. maj 2011

JustMe

Secrets skriver:

Det er en god idé, vil gerne sove lidt, måske hjælper det! Desværre sidder jeg, som skrevet til nogen af de andre, pænt meget i saksen. Skulle træne med en pige herfra kl. 15, og det er hendes første besøg i centeret. Men jeg kan simpelthen ikke træne nu, og jeg har ikke hendes nr og kan ikke finde det på nettet Og jeg mener hun ville tage direkte fra arbejde derned, så hvordan kommer jeg lige ud af den kattepine? 

Har svaret ovenfor, men svarer lige igen, hvis indlægget forsvandt i mængden. Ring evt. til centeret og læg en besked til hende. Det kan jo ske, og så må i bare sørge for at udveksle numre til en anden gang, så i kan undgå det

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Woooo! Dagen er reddet! Hun loggede på, lige da jeg havde skrevet alt det. Så nu skal mor her sove, med tanken om babys hjertelyd, som jeg fik lov at høre hos jordemodeen

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Woooo! Dagen er reddet! Hun loggede på, lige da jeg havde skrevet alt det. Så nu skal mor her sove, med tanken om babys hjertelyd, som jeg fik lov at høre hos jordemodeen

Godt søde! Sov godt

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Godt søde! Sov godt

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.