Øv jeg har det skod! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Frøken J.

Hvad mon jeg fejler? Da jeg gik i seng i aftes 23.30 kunne jeg IKKE sove, jeg tror der gik over 2 timer inden jeg sov, og så vågnede jeg mega mange gange i løbet af natten og de tidlige morgentimer. Her til morgen har jeg det så mega skod. Føler mig helt vildt svag i kroppen og benene, og har måtte kaste op flere gange. What the f... fejler jeg?

Jeg skal til første jordemoderbesøg her 10.30, så kan self. lige vende den med hende, men hun er jo ikke læge, eller? Så hun kan vel ikke svare på det? Oder was.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

jannebjerre

influenza?

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

jannebjerre skriver:

influenza?

Men jeg er ikke forkølet eller har feber eller noget. Min kæreste er godt nok syge lige nu, så skal self. ikke afvise, at min krop bare reagerer mærkelig på smitten, nu jeg er gravid? 

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Men jeg er ikke forkølet eller har feber eller noget. Min kæreste er godt nok syge lige nu, så skal self. ikke afvise, at min krop bare reagerer mærkelig på smitten, nu jeg er gravid? 

Det tror jeg faktisk godt at din krop kan, man er jo mere modtagelig når man er gravid

Håber da du får det bedre til dit jordemoderbesøg, det bliver spændende

Tak for snakken i går

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Ville også gætte på en influenza måske?

For mit vedkommende plejer en influenza også altid at starte med opkast og en underlig tung fornemmelse i kroppen..

God bedring!

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Hmm... Den er svær.. Måske noget smitte fra din kæreste... Kom lige med en update... 

Anmeld

4. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Hvad mon jeg fejler? Da jeg gik i seng i aftes 23.30 kunne jeg IKKE sove, jeg tror der gik over 2 timer inden jeg sov, og så vågnede jeg mega mange gange i løbet af natten og de tidlige morgentimer. Her til morgen har jeg det så mega skod. Føler mig helt vildt svag i kroppen og benene, og har måtte kaste op flere gange. What the f... fejler jeg?

Jeg skal til første jordemoderbesøg her 10.30, så kan self. lige vende den med hende, men hun er jo ikke læge, eller? Så hun kan vel ikke svare på det? Oder was.

Ih, det lyder som noget træls influenza-noget. Men det kan aldrig skade at spørge jordmor selvom hun nok siger det samme Men STORT

Anmeld

4. maj 2011

JustMe

Det kan ingen af os jo svare dig på  Men det kan være en forkølelse eller influenza under opsejling. Det kan også ganske enkelt være en dag, hvor din krop bare er nedkørt. Jeg har haft flere dage, hvor jeg har haft følt mig bombet tilbage til stenalderen uden nogen påviselig grund. Dagen efter har det været væk igen.

Så hvis alt er fint, når du kommer til JM, ville jeg bare sørge for at slappe godt af og forkæle mig selv, til jeg var på "toppen" igen

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Det tror jeg faktisk godt at din krop kan, man er jo mere modtagelig når man er gravid

Håber da du får det bedre til dit jordemoderbesøg, det bliver spændende

Tak for snakken i går

JAmen det var da lige godt satans hvad man må finde sig i fra den krop Hehe! Men jordemoder besøget gik super godt. Hun gættede på det måske var omgangssyge :/ Men hold kæft hun var sød, hende glæder jeg mig til at møde fremover. Hun sagde, at vi så vidt muligt ville have hende hver gang!

Og selv tak søde! 

Btw. Nu stiller jeg lige alle i tråden dette spørgsmål: What the fuck skal jeg gøre? Skulle træne her 14.55 med en pige her fra baby, hun har lige meldt sig ind og det er hendes første gang. Men jeg kan simpelthen ikke, jeg har det for skidt og kroppen er drænet. Men jeg har ikke hendes nr, og kan ikke finde hende på krak eller dgs! Og jeg ved, at hun ville tage direkte derned efter arbejde. Argh! What to do?!

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ville også gætte på en influenza måske?

For mit vedkommende plejer en influenza også altid at starte med opkast og en underlig tung fornemmelse i kroppen..

God bedring!

Øv, håber ikke det er det! Er for træt til at blive syg. Hehe! Så det er vel en dobbelkausal virkning. Hurra!

Men tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.