Så røv belastende..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Carina1977

Dengang jeg var gravid, var det mig der var et brokkehoved. Det kunne irritere mig grusomt, hvis han vækkede mig med sin snorken, når jeg nu lige sov så dejligt  Husker ikke at jeg havde problemer, når han sparkede, selvom han var ret så livlig om aftenen....min mave lignede nogen gange en hel alien

Men jeg har hørt at den med en pude mellem benene, skulle kunne hjælpe. Håber den hjælper dig.....og jeg synes ikke at du er galt på den  problemet er nok bare, at han ved han bliver smadret dagen efter, og når man er træt bliver man lettere sur. Håber du snart får en roligere søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

JacobsMoar

kitty skriver:

Ammepuden er faktisk genial, i hvert fald herhjemme. Den hjælper ved dit bækken, og så kan du have en ende under maven også, så du får den støttet. Det har givet mig en meget roligere søvn! Måske et tip..

Jeg ligger også og møfler, men det er altså en del af det at være gravid. Og ja, det er træls for farmand. Men det er også træls for mor!

Jeg blev faktisk aldrig gode venner med ammepuden (heller ikke da jeg skulle amme)

Jeg tror det er en rigtig god ting at gøre, jeg døjer stadig med bækkenet fordi jeg var for længe om at tage imod sygemeldingen..  Tror måske det kunne have været bedre i dag, hvis jeg havde lyttet lidt til min krop, og læge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.