Så røv belastende..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

JuliaNielsen

Hej mødre/kommende

Jeg går med min kæreste i seng kl 19.00 hver dag, for at få den søvn jeg behøver og for at få hyggen og trykheden jeg mener det har med at ligge og falde i søvn i hinandens arme

Min mand arbejder som bager, så det er grunden til det tidlige tidspunkt, for han skal op så han kan komme på arbejde midnat ca,.

Jeg har så nogle gange de her dage hvor bebs ligger og sparker rigtig meget, og andre gange (svømmer) han hen på den side jeg ligger på, og kan gøre dette nogle gange,. hvilke resulterer i jeg jo vender og drejer mig,. Jeg kan ikke med følelsen af at ligge på ham :s

Men her sker det så somme tider min kæreste (flipper helt ud) og bliver sur og brokker sig over han aldrig kan få lov til at sove,.!

Mit spørgsmål lyder så på om det bare er mig, der syntes det er noget pjat,. Altså jeg syntes jo det er mindst ligeså træls som ham, mest pga, han ikke falder i søven med det samme men også fordi jeg ikke gør..! Jeg sidder og er blevet en smule trist til mode og lidt ked af det,. Men syntes ikke jeg kan gøre noget vede det..!

Evt, nogle der har nogle gode forslag til nogle sovestillinger som (virker) .?

Knuzer Julia 27+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Melbek

Jeg kan nu altså godt forstå, han bliver træt af, at han ikke kan få sin søvn, når han snart skal på arbejde. Putning eller ej, så er arbejdsdagen da bare så meget længere, hvis man ikke kan få sin søvn... -Men kan godt forstå du gerne vil putte med ham!!

Jeg brugte en ekstra dyne om natten. (vi har dobbelt dyne) Jeg får meget mere ro, hvis jeg kan ligge med en dyne mellem benene, så min hofte er rettet ud og ikke bøjer (hvis det gav mening) en ammepude er også super god! Det kan være det kan give dig lidt mere ro.