Så røv belastende..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

JuliaNielsen

Hej mødre/kommende

Jeg går med min kæreste i seng kl 19.00 hver dag, for at få den søvn jeg behøver og for at få hyggen og trykheden jeg mener det har med at ligge og falde i søvn i hinandens arme

Min mand arbejder som bager, så det er grunden til det tidlige tidspunkt, for han skal op så han kan komme på arbejde midnat ca,.

Jeg har så nogle gange de her dage hvor bebs ligger og sparker rigtig meget, og andre gange (svømmer) han hen på den side jeg ligger på, og kan gøre dette nogle gange,. hvilke resulterer i jeg jo vender og drejer mig,. Jeg kan ikke med følelsen af at ligge på ham :s

Men her sker det så somme tider min kæreste (flipper helt ud) og bliver sur og brokker sig over han aldrig kan få lov til at sove,.!

Mit spørgsmål lyder så på om det bare er mig, der syntes det er noget pjat,. Altså jeg syntes jo det er mindst ligeså træls som ham, mest pga, han ikke falder i søven med det samme men også fordi jeg ikke gør..! Jeg sidder og er blevet en smule trist til mode og lidt ked af det,. Men syntes ikke jeg kan gøre noget vede det..!

Evt, nogle der har nogle gode forslag til nogle sovestillinger som (virker) .?

Knuzer Julia 27+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Melbek

Jeg kan nu altså godt forstå, han bliver træt af, at han ikke kan få sin søvn, når han snart skal på arbejde. Putning eller ej, så er arbejdsdagen da bare så meget længere, hvis man ikke kan få sin søvn... -Men kan godt forstå du gerne vil putte med ham!!

Jeg brugte en ekstra dyne om natten. (vi har dobbelt dyne) Jeg får meget mere ro, hvis jeg kan ligge med en dyne mellem benene, så min hofte er rettet ud og ikke bøjer (hvis det gav mening) en ammepude er også super god! Det kan være det kan give dig lidt mere ro.

Baby vil mosle rundt ligegyldig hvad, og det må man "desværre" bare finde sig i. Sarah havde meget hikke, da jeg var gravid med hende og hver gang hun hikkede, holdte hun mig vågen. Og det passede med når jeg skulle sove

Anmeld

3. maj 2011

DLM

øv det var da noget træls noget. men bliver han sur fordi du møver rundt i sengen og ikke kan finde ro?

men jeg lå mest på siden og vendte og drejede fra side til side da jeg havde ondt i hofterne. og så en dyne eller pude mellem benene når man ligger på siden, det hjælper en del.

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

Melbek skriver:

Jeg kan nu altså godt forstå, han bliver træt af, at han ikke kan få sin søvn, når han snart skal på arbejde. Putning eller ej, så er arbejdsdagen da bare så meget længere, hvis man ikke kan få sin søvn... -Men kan godt forstå du gerne vil putte med ham!!

Jeg brugte en ekstra dyne om natten. (vi har dobbelt dyne) Jeg får meget mere ro, hvis jeg kan ligge med en dyne mellem benene, så min hofte er rettet ud og ikke bøjer (hvis det gav mening) en ammepude er også super god! Det kan være det kan give dig lidt mere ro.

Baby vil mosle rundt ligegyldig hvad, og det må man "desværre" bare finde sig i. Sarah havde meget hikke, da jeg var gravid med hende og hver gang hun hikkede, holdte hun mig vågen. Og det passede med når jeg skulle sove

Jo det er heller ikke så meget det med at jeg vil putte og derfor bliver irreteret når han bliver sur over bebs roder rundt,.

Mht, at han skal på job, og derfor behøver hans søvn, kan jeg sagtens se det vel er irretabelt for ham, og det er bestemt ikke min mening at (holde&acute ham vågen.!

Det irreterer mig bare at han de enkle dage hvor det så sker, at han så bliver så sur, og gør så meget for at give mig dårlig samvittighed, så jeg bliver ked af det.! For igen så gør jeg det jo ikke med vilje..!

Tak for tippet, tror jeg vil prøve det i nat Så krydser jeg for det hjælper ;-)

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

DLM skriver:

øv det var da noget træls noget. men bliver han sur fordi du møver rundt i sengen og ikke kan finde ro?

men jeg lå mest på siden og vendte og drejede fra side til side da jeg havde ondt i hofterne. og så en dyne eller pude mellem benene når man ligger på siden, det hjælper en del.

Ja,. Det bliver han, jeg har prøvet at forklare ham at det er pga bebs, og han har endda også set hvor livlig han tit er her om aftenen,. Også når vi har været gået i seng..!

Anmeld

3. maj 2011

Melbek

JuliaNielsen skriver:

Jo det er heller ikke så meget det med at jeg vil putte og derfor bliver irreteret når han bliver sur over bebs roder rundt,.

Mht, at han skal på job, og derfor behøver hans søvn, kan jeg sagtens se det vel er irretabelt for ham, og det er bestemt ikke min mening at (holde&acute ham vågen.!

Det irreterer mig bare at han de enkle dage hvor det så sker, at han så bliver så sur, og gør så meget for at give mig dårlig samvittighed, så jeg bliver ked af det.! For igen så gør jeg det jo ikke med vilje..!

Tak for tippet, tror jeg vil prøve det i nat Så krydser jeg for det hjælper ;-)

Det har i nok allerede, men jeg synes du skal snakke med ham omkring det med at "baby er urolig" nogen gange. Og at det slet heller ikke er sjovt for dig. Men så måske stå op igen og se tv/være på baby.dk en ½ times tid... Det kan være baby finder ro og din kæreste får fred

Håber i finder ud af det, for det er sq da træls at han også skal have graviditets symptomerne - én i et forhold må være rigeligt

Anmeld

3. maj 2011

JacobsMoar

Jeg kan kun sige... Det bliver værre, meget værre !!!! Tricket med en pude mellem knæene, når du ligger på siden virkede også her..

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Karina89 skriver:

Jeg kan kun sige... Det bliver værre, meget værre !!!! Tricket med en pude mellem knæene, når du ligger på siden virkede også her..

Ammepuden er faktisk genial, i hvert fald herhjemme. Den hjælper ved dit bækken, og så kan du have en ende under maven også, så du får den støttet. Det har givet mig en meget roligere søvn! Måske et tip..

Jeg ligger også og møfler, men det er altså en del af det at være gravid. Og ja, det er træls for farmand. Men det er også træls for mor!

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

Melbek skriver:

Det har i nok allerede, men jeg synes du skal snakke med ham omkring det med at "baby er urolig" nogen gange. Og at det slet heller ikke er sjovt for dig. Men så måske stå op igen og se tv/være på baby.dk en ½ times tid... Det kan være baby finder ro og din kæreste får fred

Håber i finder ud af det, for det er sq da træls at han også skal have graviditets symptomerne - én i et forhold må være rigeligt

Hihi,. ja det må man sige,.

Ja jeg står som regl op og er vågen til han tager afsted, hvilke resulterer i jeg er smadret det meste af dagen efter, tør skam ikke hoppe i send efter han er faldet i søvn, han er somregl meget værre når han vågner efter han har været faldet i søvn :/ og puha, tænk nu hvis jeg stadig er urolig :s ;-)

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

kitty skriver:

Ammepuden er faktisk genial, i hvert fald herhjemme. Den hjælper ved dit bækken, og så kan du have en ende under maven også, så du får den støttet. Det har givet mig en meget roligere søvn! Måske et tip..

Jeg ligger også og møfler, men det er altså en del af det at være gravid. Og ja, det er træls for farmand. Men det er også træls for mor!

Puha, kom lige i tvivl om det bare var mig der havde ondt af mig selv ;-) hihi,.

Jeg plejer at falde i søvn ligeså snart mit hovede rammer puden, så det er også en stor omvæltning for mig,. Så det dejligt at høre jeg ikke er den eneste,. Den mave er godt nok begyndt at være i vejen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.