Hej mødre/kommende 
Jeg går med min kæreste i seng kl 19.00 hver dag, for at få den søvn jeg behøver og for at få hyggen og trykheden jeg mener det har med at ligge og falde i søvn i hinandens arme 
Min mand arbejder som bager, så det er grunden til det tidlige tidspunkt, for han skal op så han kan komme på arbejde midnat ca,.
Jeg har så nogle gange de her dage hvor bebs ligger og sparker rigtig meget, og andre gange (svømmer) han hen på den side jeg ligger på, og kan gøre dette nogle gange,. hvilke resulterer i jeg jo vender og drejer mig,. Jeg kan ikke med følelsen af at ligge på ham :s
Men her sker det så somme tider min kæreste (flipper helt ud) og bliver sur og brokker sig over han aldrig kan få lov til at sove,.!
Mit spørgsmål lyder så på om det bare er mig, der syntes det er noget pjat,. Altså jeg syntes jo det er mindst ligeså træls som ham, mest pga, han ikke falder i søven med det samme men også fordi jeg ikke gør..! Jeg sidder og er blevet en smule trist til mode og lidt ked af det,. Men syntes ikke jeg kan gøre noget vede det..!
Evt, nogle der har nogle gode forslag til nogle sovestillinger som (virker) .?
Knuzer Julia 27+3
Anmeld