Så røv belastende..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Melbek

JuliaNielsen skriver:

Hihi,. ja det må man sige,.

Ja jeg står som regl op og er vågen til han tager afsted, hvilke resulterer i jeg er smadret det meste af dagen efter, tør skam ikke hoppe i send efter han er faldet i søvn, han er somregl meget værre når han vågner efter han har været faldet i søvn :/ og puha, tænk nu hvis jeg stadig er urolig :s ;-)

De mænd skulle bare prøve at være gravide en enkelt dag.. Så ville hele verden se anderledes ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

DLM

JuliaNielsen skriver:

Ja,. Det bliver han, jeg har prøvet at forklare ham at det er pga bebs, og han har endda også set hvor livlig han tit er her om aftenen,. Også når vi har været gået i seng..!

desværre forstår mænd ikke, at det kan være frygteligt ubehageligt, at bebs roder rundt der inde i maven. Selv min kæreste forstår ikke at det kan være hårdt at være hjemme med vores søn hele dagen og bliver irriteret når jeg står parat til at "kaste" Magnus i armene på sin far når han kommer hjem så du må prøve at forklare ham at det er ikke nemt at ligge der med bebs i maven.

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

Melbek skriver:

De mænd skulle bare prøve at være gravide en enkelt dag.. Så ville hele verden se anderledes ud

Min mand plejer nu at være forstående nok,.

Men når han ikke er så bliver jeg bare så irreteret,. Ja de skulle bare prøve det på en af de (træls) dage,. Så ville det hele være meget lætter ;-)

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Melbek skriver:

He, så ville arten uddø

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

DLM skriver:

desværre forstår mænd ikke, at det kan være frygteligt ubehageligt, at bebs roder rundt der inde i maven. Selv min kæreste forstår ikke at det kan være hårdt at være hjemme med vores søn hele dagen og bliver irriteret når jeg står parat til at "kaste" Magnus i armene på sin far når han kommer hjem så du må prøve at forklare ham at det er ikke nemt at ligge der med bebs i maven.

Ohja,. De skulle have lov at prøve det..? Ville gerne se min mand gå gennen bare en dag med den masende og skubbende... Hahi, kunne lige se det for mig..

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

Mi skriver:

He, så ville arten uddø

Anmeld

3. maj 2011

Melbek

Mi skriver:

He, så ville arten uddø

LOL

Anmeld

3. maj 2011

Kløver

De sidste måneder sov jeg stort set kun på siden, og det virkede fint, evt med en pude mellem knæerne

Anmeld

3. maj 2011

DLM

JuliaNielsen skriver:

Ohja,. De skulle have lov at prøve det..? Ville gerne se min mand gå gennen bare en dag med den masende og skubbende... Hahi, kunne lige se det for mig..

hehe ja de skulle virkelig prøve det HAHAHA jeg fik et meget grimt billede der.

Anmeld

3. maj 2011

JuliaNielsen

DLM skriver:

hehe ja de skulle virkelig prøve det HAHAHA jeg fik et meget grimt billede der.

Nu du siger det  HIHII

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.