Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Mht. Joy og hendes mor så er jeg MUNDLAM og hvis du spørger min kæreste så skal der meget til Konklusionen må være at de er noget helt for sig selv(!!!!) og gudskelov for det da
Mht. Joy og hendes mor så er jeg MUNDLAM og hvis du spørger min kæreste så skal der meget til Konklusionen må være at de er noget helt for sig selv(!!!!) og gudskelov for det da
hahah... jaah, de lever i deres helt egen verden...
Anonym skriver:
også alt det tøj med leo print på... begge to..
Baby-støv skriver: også alt det tøj med leo print på... begge to..
haha ja, det er faktisk lidt utroligt med to
Anonym skriver: haha ja, det er faktisk lidt utroligt med to
jaah.... min kæreste siger joys mor ligner en gammel slidt luder og når hun åbner munden er det bare en havnearbejder... og jeg er faktisk enig... det er jo synd for joy
Baby-støv skriver: jaah.... min kæreste siger joys mor ligner en gammel slidt luder og når hun åbner munden er det bare en havnearbejder... og jeg er faktisk enig... det er jo synd for joy
der må jeg være enig i hvad din kæreste siger.. ja, jeg havde sgu nok været flov hvis jeg var joy
Anonym skriver: der må jeg være enig i hvad din kæreste siger.. ja, jeg havde sgu nok været flov hvis jeg var joy
jaaah.. jeg havde nok ikk valgt at stille op i tv...
Baby-støv skriver: jaaah.. jeg havde nok ikk valgt at stille op i tv...
heller ikke mig!
Eva. skriver: Det der er skræmmende ved sådanne mødre er jo at børnene finder det normalt..for disse børn er det bare sådan det er og sikkert noget de vil gentage med deres børn. Ud fra min verden, den måde jeg er vokset op og den måde mine børn vokser op, der er det dælme langt fra.. selvom jeg da har datet mænd der var tættere på min søns alder end min...hehe...men det ved min søn jo intet om..
Det der er skræmmende ved sådanne mødre er jo at børnene finder det normalt..for disse børn er det bare sådan det er og sikkert noget de vil gentage med deres børn.
Ud fra min verden, den måde jeg er vokset op og den måde mine børn vokser op, der er det dælme langt fra.. selvom jeg da har datet mænd der var tættere på min søns alder end min...hehe...men det ved min søn jo intet om..
, er så enig i din holdning eva.. det er sgu lidt skræmmende at det blir normalt for ungerne...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128