singleliv på kanal 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

amen jeg synes bare de fleste i den serie er totalt forskruede i hovedet, der er vel nok en grund til de er single så?? 

jaaa det er der.... og hun har været med i mange sæsoner nu..  Men hun skal måake stoppe med at være med i singleliv og strippe.. Så kan det være der sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

henh01

Jeg er simpelthen også ved at gå til over de medvirkende i singleliv og også i DUM..

For mig virker det ikke som casteren nok forventer - at jo flere uheldige medvirkende jo flere seere. Jeg er snart ved at stå af for de programmer-og det er sgu ærgerligt. Ideen bag sådanne programmer kan jeg godt lide.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaaa det er der.... og hun har været med i mange sæsoner nu..  Men hun skal måake stoppe med at være med i singleliv og strippe.. Så kan det være der sker noget...

evt. ! Tror der er mange mænd der egentlig ikke tænder på at have en kæreste der viser sin krop til alle.. Det var da også et mærkeligt mix at være stripper OG pædagog

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

det er jo hvad det er.. men direkte at opfører sig sådan på tv, at blære sig med at man har lært at lære blowjob fra sin mor og ja i det hele taget se sådan ud som hun gør og at være SÅ opsat på at være ung og føle sig ung.. jeg troede det var Joy der var med i serien , ikke hendes mor!

Jeg ser ikke de programmer...men det er jo sådan deres liv er...det hun har lært...det er ekstremt og heldigvis langt fra de fleste menneskers liv, og vel derfor de er udvalgt til et sådan program,....men for dem er det jo det mest naturlige i verden...

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

evt. ! Tror der er mange mænd der egentlig ikke tænder på at have en kæreste der viser sin krop til alle.. Det var da også et mærkeligt mix at være stripper OG pædagog

jaah total underligt....

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg er simpelthen også ved at gå til over de medvirkende i singleliv og også i DUM..

For mig virker det ikke som casteren nok forventer - at jo flere uheldige medvirkende jo flere seere. Jeg er snart ved at stå af for de programmer-og det er sgu ærgerligt. Ideen bag sådanne programmer kan jeg godt lide.

Jeg kan ikke lige nogen af dem i singleliv.. men i DUM er der lidt flere man kan holde ud at se på, eksempelvis Camilla, med Oliver og Sebastian, tror jeg han hedder og sådan.. men ellers er de jo også ja.. 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg ser ikke de programmer...men det er jo sådan deres liv er...det hun har lært...det er ekstremt og heldigvis langt fra de fleste menneskers liv, og vel derfor de er udvalgt til et sådan program,....men for dem er det jo det mest naturlige i verden...

ja, uhyggeligt 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah total underligt....

Havde jeg været leder af en børnehave eller lignende, havde jeg nok ikke ansat hende. OG havde jeg været mor, havde jeg nok heller ikke sat dem af der??

Anmeld

3. maj 2011

henh01

Og egentlig skræmmende at datteren er mere fornuftig end moren...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja, uhyggeligt 

Ja, men sådan lever vi jo alle i mere eller mindre udbredt grad...hvor vi har bestemt normer. regler, grænser osv...usagte men alligevel med os og som vi oplever når vi sættes sammen med mennesker der er anderledes end os selv...lige børn leger bedst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.