singleliv på kanal 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.439 visninger
39 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Det er nu ikke fordi jeg ser det så tit, men når der ikke er andet i tv, så står den på kanal 4.. og nu har jeg efterhånden set hende Joys mor et par gange, i både reklamer og i serien. og gud hvor er det lige til at brække sig over

- hvor ville jeg være flov over at have min mor med i byen, som prøvede at ligne mig på en prik og kyssede, ja direkte snavede med fyre på min alder.. nej fy føj det sætter gang i bræk reflekserne!

undskyld for dette sure opstød, men kan simpelthen ikke klare det og undskyld hvis jeg har generet nogen men der må vel være grænser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er nu ikke fordi jeg ser det så tit, men når der ikke er andet i tv, så står den på kanal 4.. og nu har jeg efterhånden set hende Joys mor et par gange, i både reklamer og i serien. og gud hvor er det lige til at brække sig over

- hvor ville jeg være flov over at have min mor med i byen, som prøvede at ligne mig på en prik og kyssede, ja direkte snavede med fyre på min alder.. nej fy føj det sætter gang i bræk reflekserne!

undskyld for dette sure opstød, men kan simpelthen ikke klare det og undskyld hvis jeg har generet nogen men der må vel være grænser!

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

ja ad og er hende kathrine ikke blevet større

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det ser lidt sådan ud

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Maja88 skriver:

jo helt vildt... det var vildt usexet det show hun lige lavede...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det der er skræmmende ved sådanne mødre er jo at børnene finder det normalt..for disse børn er det bare sådan det er og sikkert noget de vil gentage med deres børn.

Ud fra min verden, den måde jeg er vokset op og den måde mine børn vokser op, der er det dælme langt fra.. selvom jeg da har datet mænd der var tættere på min søns alder end min...hehe...men det ved min søn jo intet om..

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jo helt vildt... det var vildt usexet det show hun lige lavede...

enig.

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

enig.

det var bare klodset og kikset. sådan en tyk dame der prøver på sådan en stang...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det der er skræmmende ved sådanne mødre er jo at børnene finder det normalt..for disse børn er det bare sådan det er og sikkert noget de vil gentage med deres børn.

Ud fra min verden, den måde jeg er vokset op og den måde mine børn vokser op, der er det dælme langt fra.. selvom jeg da har datet mænd der var tættere på min søns alder end min...hehe...men det ved min søn jo intet om..

det er jo hvad det er.. men direkte at opfører sig sådan på tv, at blære sig med at man har lært at lære blowjob fra sin mor og ja i det hele taget se sådan ud som hun gør og at være SÅ opsat på at være ung og føle sig ung.. jeg troede det var Joy der var med i serien , ikke hendes mor!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

det var bare klodset og kikset. sådan en tyk dame der prøver på sådan en stang...

amen jeg synes bare de fleste i den serie er totalt forskruede i hovedet, der er vel nok en grund til de er single så?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.