What??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Tvillingemor80

wow det da vildt - troede ikke så latterlige mennesker fandtes - vildt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

En af mine "såkaldte" venner skrev den her besked til mig her til aften. Og hvor blev jeg bare såret af det, der blev skrevet. Blev først helt chokeret og er nu bare sur og skuffet over "XXX".  

Har lyst til at skrive den ledeste sviner til ham nu, men jeg ved det ikke.. Hvad skal jeg gøre?

Knus den anonyme, som er meget ked af det og sur nu..  

Som nogen af de andre skriver, så ignorer, slet og bloker .. Det er ikek noget at samle på .. " det er ikke godt for mit ry " ??? Ja undskyld, men syns ikke at man kan skrive alt det .. Forstår godt dine følelser ..

Kæmpe knus herfra

Tanja 41+3

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Er han homo eller er han i et forhold med en person der kan have hacket hans facebook?

Nej, ikke så vidt jeg ved.. Han er i et forhold med en pige jeg ikke kender og aldrig har mødt.. Måske nogle af vores fælles venner, men tvivler nu på det..

Anmeld

3. maj 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

En af mine "såkaldte" venner skrev den her besked til mig her til aften. Og hvor blev jeg bare såret af det, der blev skrevet. Blev først helt chokeret og er nu bare sur og skuffet over "XXX".  

Har lyst til at skrive den ledeste sviner til ham nu, men jeg ved det ikke.. Hvad skal jeg gøre?

Knus den anonyme, som er meget ked af det og sur nu..  

mit svar tilbage ville være :

Jeg er utroligt glad for at du bemærker denne store interesse for min tilstedeværelse på dine såkaldte fine wall ..... og kan nu fortælle min vennekreds at de desværre har vundet væddemålet, om hvor mange gange vi kan grine af dig, og hvor længe, ved at kigge på din profil.... og denne besked jeg lige har modtaget fra dig slår bare det hele.... vi griner stadig, og det er nu mange timer siden den blev læst ... og bare rolig, vil slet ikke bemærke din tilstedeværelse i weekenden, det ville mine lattermuskler slet ikke holde til...

Venligst xxxx

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

hold op en klaphat

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Gittemor09 skriver:

mit svar tilbage ville være :

Jeg er utroligt glad for at du bemærker denne store interesse for min tilstedeværelse på dine såkaldte fine wall ..... og kan nu fortælle min vennekreds at de desværre har vundet væddemålet, om hvor mange gange vi kan grine af dig, og hvor længe, ved at kigge på din profil.... og denne besked jeg lige har modtaget fra dig slår bare det hele.... vi griner stadig, og det er nu mange timer siden den blev læst ... og bare rolig, vil slet ikke bemærke din tilstedeværelse i weekenden, det ville mine lattermuskler slet ikke holde til...

Venligst xxxx

Hahahahahaha!!!!!!!! Jep, det er sku den besked han skal have tilbage.  Sådan en selvhøjtidelig nar

Anmeld

3. maj 2011

Gittemor09

Mi skriver:

Hahahahahaha!!!!!!!! Jep, det er sku den besked han skal have tilbage.  Sådan en selvhøjtidelig nar

jeg havde smidt den lige in tha face på ham/hende ...!!

nu har jeg også en meget syg humor, og tager ikke tingene så tungt.. de får bare tilbage af samme skuffe

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg havde smidt den lige in tha face på ham/hende ...!!

nu har jeg også en meget syg humor, og tager ikke tingene så tungt.. de får bare tilbage af samme skuffe

Jeg kunne godt finde på at skrive den til ham. ARGH - nogle mennesker pisser mig bare så meget af!!

En ting er bare sikkert! Han kommer ihvertfald ikke i nærheden af mig i weekenden - risikoen for kvælningsdøden er meget stor lige i øjeblikket!  Ej, jeg skal nok være sød, men er bare totalt pissed-off at det her..

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Hvis hans kæreste er jaloux anlagt og har hacket hans profil ,har sendt beskeden til dig og derefter har slettet den i sendte beskeder-så ved han ikke den er sendt. Vil lige sige at jeg aldrig har mødt en mand der har skrevet sådan til en veninde!

Enten det eller også har du lige fået en vurdering af jeres "venskab"

Anmeld

3. maj 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg kunne godt finde på at skrive den til ham. ARGH - nogle mennesker pisser mig bare så meget af!!

En ting er bare sikkert! Han kommer ihvertfald ikke i nærheden af mig i weekenden - risikoen for kvælningsdøden er meget stor lige i øjeblikket!  Ej, jeg skal nok være sød, men er bare totalt pissed-off at det her..

hvis han henvender sig til dig i weekenden... lad som om du ikke kender ham, og spørg ham om det ikke er ham fra en eller anden nøgenscene... selvfølgelig når andre hører det ; så skal du se ham... hi hi hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.