What??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

eElak

Sikke en spade.. 

Måske skulle du fortælle ham at der findes en funktion til at han selv kan vælge hvem der kan se og kommentere på hans væg, i stedet for at han skal spille smart og skrive nedladende beskeder til folk... 

Han burde lære at ordne privatindstillingerne hvis han ikke ønsker at folk skal skrive på hans væg... eller bare lade være med at skrive på væggen.. 

FJOLS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Skriv til ham at han kan rende dig et vist sted, hvem f***** han tror han er og at han da ikke skal bekymre sig mere om det, for i dine øjne er han ikke-eksisterende.. Og at han da må undskylde at du tillod dig at være interesseret i ham og hans liv - puuhh hvor du skulle skamme dig 

Og så lige en kæmpe 'er til dig 

Skrev tilbage og spurgte hvad jeg havde gjort ham, og følgende svar kom tilbage: Manglende danskkundskaber. Du mangler subjekt i din sætning, hvilket gør, at nexus ikke er fuldendt.

Nøj hvor er jeg gal! Og er han er røget direkte af vennelisten nu! NARRØV!!

Anmeld

3. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

Skrev tilbage og spurgte hvad jeg havde gjort ham, og følgende svar kom tilbage: Manglende danskkundskaber. Du mangler subjekt i din sætning, hvilket gør, at nexus ikke er fuldendt.

han har da virkelig noget at gå op i.. et virkelig indholdsrigt liv.. 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Nu spørger ejg måske dumt, men det kan ikke være en eller anden form for virus der selv sender beskeder?

Nu er jeg ikke selv på facebook, så jeg aner ikke lige hvordan det fungerer, synes bare beskeden virker meget - tja underlig...?

Der er godt nok en virus i omløb, men tvivler på at den virus ved at vi skal på samme kursus her i weekenden..

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hold da kæft, det er da lige til at grine over! Fuck en narrøv. Har oplevet noget lignende en gang. En fyr jeg så, som jeg var kommet frem til ikke var noget for mig, men han troede jeg var vild med ham, og afviste mig på en grov måde. Og så skrev jeg et eller andet hvori ordet "vidst" indgik, og hans afsluttende besked var "Vidst staves, i den sammenhæng, uden D". Hold kæft hvor barnligt! Lad være at svare ham yderligere, han vil bare nyde det, hvis han kan mærke, at du bliver provokeret.

Anmeld

3. maj 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Vedkommende kan da ikke være ret gammel - i hevrtfald ikke mentalt.
Mangel på livs indhold  ..flot, sådan en idiot! 

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Sikke da en NAR! Han har vist ikke rigtig noget liv hva' 

Ignorer ham helt og adeles. Han fortjener da overhovedet ikke så meget som et pip fra dig. 

Hvor er han dog tarvelig! Ad og øv, hvor uforskammet!

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Sikke da en NAR! Han har vist ikke rigtig noget liv hva' 

Ignorer ham helt og adeles. Han fortjener da overhovedet ikke så meget som et pip fra dig. 

Hvor er han dog tarvelig! Ad og øv, hvor uforskammet!

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Er han homo eller er han i et forhold med en person der kan have hacket hans facebook?

Anmeld

3. maj 2011

twinny

hvem fanden tror han, han er????  sikke da en nar....

tror bare jeg havde skrevet til ham, han ikke ved hvad han går glip a.... også slette og blokeret ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.